سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صحبت های آندرهآ استراماچونی درباره بازگشت به استقلال

نظر

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال که به دلیل مشکلات مالی یک روز قبل از بازی با پیکان این باشگاه را رها کرد، پس از رسیدن به ایتالیا گفت اگر مشکلات حل شوند، همین فردا روی نیمکت استقلال باز می‌گردد.

صحبت های آندره‌آ استراماچونی درباره بازگشت به استقلال

آقای استراماچونی در گفتگو با اسکای اسپرتز ایتالیا گفت: "پایان این مسیر جالب در فوتبال آسیا ناراحت‌کننده بود. بیش از هر چیز متاسف خواهم شد اگر تصمیم من پیامدهای سیاسی داشته باشد که هیچ ربطی به ورزش ندارند."

Related image

"باشگاه با وجود قول‌های مکرر موفق نشد به تقاضای من پاسخ دهد و از نظر حقوقی در این لحظه نمی‌تواند با یک مربی حرفه‌ای رابطه داشته باشد."

استقلال با سرمربی ایتالیایی‌ای عملکردی بسیار خوب داشت. این تیم که از 10 مسابقه اخیر خود در رقابت‌های مختلف صاحب 9 برد و یک تساوی شده است، در حال حاضر در صدر جدول لیگ فوتبال ایران قرار دارد.

آقای استراماچونی گفت: "متاسفم که در حالی تیم را ترک کردم که بعد از 6 سال آن را به صدر جدول فوتبال ایران رساندیم. طرفداران تیم باورنکردنی هستند. بعضی بدخواهان گفتند دلیل این تصمیم من داشتن پیشنهاد از یک باشگاه ایتالیایی است. من تا این لحظه هیچ پیشنهادی نداشته‌ام و اگر مشکلات حقوقی حل شوند، من فردا روی نیمکت استقلال برمی‌گردم تا کاری که تا کنون انجام داده‌ایم را ادامه دهم."

بیوگرافی مارک روبرت ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران

طبق گزارش‌ها از ایران، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال به دلیل پرداخت نامنظم دستمزد، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است.

ابتدا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر فسخ قرارداد آقای استراماچونی را با تیتر "فسخ قرارداد به دلیل پرداخت نامنظم" منتشر کرد و نوشت: "تمام شد. امروز تجربه سرمربی ایتالیایی با باشگاه ایرانی به پایان رسید. همان‌طور که قبلا گفته شده بود مشکل اصلی پرداخت نامنظم حقوق سرمربی پیشین اینتر و دستیارانش است. استراماچونی 13 ژوئن 2019 با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست."

 

علت احضار رشید مظاهری و ماجرای توهین به مردم کربلا

 

آقای استراماچونی از مدت‌ها پیش در مورد مسائل مالی با استقلال مشکل داشت. او پریروز شنبه 16 آذر (7 دسامبر) در تمرین استقلال حاضر شد اما تیم زیر نظر دستیاران او تمرین کرد.

آقای استراماچونی و دستیاران خارجی‌اش دیروز در تمرین استقلال غایب بودند و بازیکنان زیر نظر جواد زرینچه (سرپرست) و بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) تمرین کردند.

به گزارش رسانه‌های ایران مدیرعامل و اعضای هیات مدیره استقلال دیشب تلاش کردند تا با آندره‌آ استراماچونی صحبت کنند اما موفق به انجام این کار نشدند.

آقای استراماچونی صبح امروز (دوشنبه 9 دسامبر) ایران را ترک کرد. در حالی که تیمش مقابل پیکان بازی داشت.