سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی منوچهر والی زاده دوبلور و همسرانش + تصاویر شخصی و آثار

نظر

بیوگرافی منوچهر والی‌ زاده دوبلور و همسرانش + تصاویر شخصی و آثار دوبله و سن و محل زندگی و خانواده و همسر اول و علت طلاق و همسر دومش میترا کیانی و عکس پسرش نوید و دخترش آیدا را در مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی منوچهر والی‌ زاده دوبلور و همسرش

منوچهر والی‌ زاده تهرانی بازیگر ایرانی و دوبلور و گوینده و مجری رادیو و مدیر دوبلاژ در 4 تیر سال 1319 در تهران به دنیا آمده است.

بیوگرافی منوچهر والی‌ زاده دوبلور و همسرانش + تصاویر شخصی و آثار دوبله

شروع فعالیت از دوبله تا بازیگری

در محله لاله زار تهران به دنیا آمده است و دوران دبیرستان وارد تئاتر شده و به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت خود را از سال 1337 شروع کرده است.
ایشان از نسل هنرمندان و گوینده رادیویی هستند در زمان قبل از انقلاب فعالیت داشته و بعد از انقلاب نیز همچنان در صدا و سیما باقی ماند.
بعد از مدتی فعالیت در تئاتر وارد عرصه دوبلاژ شده و کار دوبله را شروع کرد.

تصاویر شخصی منوچهر والی‌ زاده

بیوگرافی منوچهر والی‌ زاده ،صدای خاص و منحصر بفرد او باعث شد تا از او برای کار دوبله و صداپیشگی دعوت شود.
او در کنار فعالیت در واحد دوبلاژ و صدا پیشگی، بازیگری را نیز شروع کرده و اولین فیلمی که بازی کرد دختر بنفشه فروش بود.
سپس در سال 1340 فیلم سینمایی خداداد بازی کرده و تا سال 57 و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 18 فیلم سینمایی در سینمای قبل از انقلاب بازی کرد.

بیوگرافی نسرین بابایی بازیگر سریال وارش

عکس قدیم و جدید منوچهر والی‌ زاده

از جمله آثار سینمایی این چهره مشهور دوبله در قبل از انقلاب می توان به فیلم های گل گمشده در سال 41 و خانه? من در سال 42 با بهروز وثوقی و حریص در سال 52 و هیولا در سال 55 با رضا بیک ایمانوردی اشاره کرد.

دوبله و صدای ماندگار

یکی از نامدارترین دوبلورهای ایرانی می باشد که صدای خاص و زیبای او را در فیلم های خارجی و ایرانی و صدای شخصیت های معروف و مشهور سینمای جهان می شنویم.
همچنین در رادیو نیز به عنوان گوینده با چند شبکه رادیویی از جمله رادیو پیام همکاری دارد.بیوگرافی منوچهر والی‌ زاده

آثار گوینده و صداپیشگی

بیوگرافی منوچهر والی زاده می‌خوانیم که وی با دوبله شخصیت جین وست با بازی رابرت کنراد در سریال وست زبل و زرنگ به شهرت رسید
همچنین صدای باسیل رتبون در فیلم‌های شرلوک هلمز و رابرت دنیرو در فیلم پدر خوانده 2، جان میلز در فیلم آرزوهای بزرگ و کیانا ریوز در سه‌گانه ماتریکس و سریال فرار از زندان به جای شخصیت مایکل اسکافیلد و کارتون لوک خوش شانس به جای شخصیت لوک، و پسران بد و ...از جمله آثارش در حوزه دوبلاژ می باشد.

دوبلور پیشکسوت ایرانی با برنامه طنز صبح جمعه با شما نیز همکاری داشته است.

بیوگرافی علی مسلمی بازیگر نقش برادر کمال

ازدواج و همسر اول و دوم

در بیوگرافی منوچهر والی زاده می‌خوانیم که وی دوبار ازدواج داشته که یکبار در بار در سال 46 ازدواج کرده که به طلاق انجامید و از همسر اولش یک دختر به نام آیدا و از همسر دومش میترا کیانی یک پسر به نام مجید دارد.

میترا همسر دوم منوچهر والی‌ زاده کیست

همسر وی قبل از ازدواج طراح لباس بوده و با به دنیا آمدن پسرشان مجید به به درخواست همسرش از فعالیت خود دست کشید و به خانه داری و تربیت فرزندش مشغول شد .
بعد از بزرگ شدن پسرشان دوباره فعالیتش را در شیرینی‌پزی و مربیگری شروع کرد.
همسرش درباره ازدواج با یک دوبله می‌گوید من از کودکی علاقه خاصی به صدای ایشان داشتم اصلا فکر نمی کردم که روزی با او ازدواج کنم با فرزندی داشته باشم.بیوگرافی منوچهر والی‌ زاده

منوچهر والی‌ زاده دوبلور و گوینده رادیو

پسرش مجید علاقه ای به حرفه پدرش ندارد و علاقه مند موسیقی و خوانندگی می باشد و ساز تخصصی او سه تار می باشد.

بیوگرافی و عکس های مسعود جلیلیان خواننده

ازدواج بدون عشق اما دوست داشتن

دوبلور لوک خوش شانس درباره عشق و عاشق شدن گفته : من هیچ وقت عاشق نشده ام، اما همسرم را بسیار دوست داشتم و دوست خواهم داشت. از نظر من عشق واژه بسیار بسیار والایی است که همیشه از تعریفش گریزان هستم، چون عشق مفهوم بزرگی است، مانند عشق به خداوند، عشق به زندگی و عشق به کار و من عاشق کارم هستم.