سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دافی صلح کرده است. اما رسانه های اجتماعی به او اجازه نمی دهند

نظر

اظهارات اوفی در مورد حمله جنسی وحشتناک او نه تنها برای شجاعت ، بلکه برای مستقیم بودن قابل توجه بود. این بیانیه ای کاملاً فیلتر نشده بود که از طریق سخنگوی یا شرکت روابط عمومی صادر نشده ، بلکه همانطور که اکنون در فرهنگ عامه از طریق رسانه های اجتماعی تبدیل به استاندارد شده است ، ساخته شده است.

آرمان فاضله سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که توسط مدیر عاملان مانند جک دورسی توییتر جنجالی می شوند این است که به آنها اجازه می دهند صدای ساکت اجازه دهند صدا داشته باشند و از لحاظ تئوریکی این واقعیت دارد. همراه با تصویری که وی خود را انتخاب کرده است ، دافی توانست به راحتی صحبت از سفر از طریق تروما به خود تعریف کند ، بدون این که سخنان وی توسط روزنامه نگاران پر شود (گرچه آنها ناگزیر در گزارش های خبری بودند ، از جمله توسط من در این صفحات).


Duffy.
این ستارگان کنترل به طور ایده آل می توانند روایات خود را داشته باشند یکی از مهمترین نقاشی های رسانه های اجتماعی است. خوانندگان پاپ با دقت نظیر جاستین بیبر و تیلور سویفت کمتر مصاحبه با روزنامه نگاران انجام می دهند ، در عوض اظهاراتی را در رسانه های اجتماعی منتشر می کنند. سپتامبر گذشته ، بیبر مقاله ای طولانی درمورد سوء استفاده از مواد و سلامت روانی خود در اینستاگرام منتشر کرد. در همین حال ، سوئیفت از حساب های رسانه های اجتماعی خود به عنوان سکویی استفاده کرده است که از آن طرف می تواند حزب دموکرات ایالات متحده یا موزون موسیقی Scooter Braun را در مورد رسیدگی به فهرست پشتیبان خود قرار دهد.
تبلیغات

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همچنین یکی از دارایی های پرطرفدار در پاپ را ارائه می دهند: اصالت. یکی از موارد جذاب بسیاری در مورد آریانا گراند پیام های پرشور و شوخ طبع او در توییتر است که در شخصیت او یک تعداد کاراکتر را در هر زمان ایجاد می کند: او نزدیک تر ، ملموس تر می شود و باعث تحریک بیشتر طرفدارانش می شود. در نتیجه.

اما رسانه های اجتماعی فقط در مورد ایستادن بر روی صابون در گوشه بلندگوهای اینترنت نیستند - آنها همچنین اجازه می دهند جمعیت زیادی شما را تحت الشعاع قرار دهند. دافی در بخشی از بیانیه خود درخواست تجدید نظر فوق العاده ای داد: "اگر سؤالی دارید ، دوست دارم به آنها پاسخ دهم." این ادعایی است که به دلیل مصیبت او در گشودن به نجابت انسانی لمس می کند ، اما ساده لوحانه بودن کسی را دارد که آخرین برس خود را با شهرت به دست آورد قبل از اینستاگرام حتی وجود داشته باشد - به ناچار ترول هایی وجود داشته اند که در پاسخ به آن شوخی های تاریک می کنند.

این مشکل در اظهاراتی مانند اوست: آنها توهم کنترل را ارائه می دهند ، اما روایت اغلب در توهم رسانه های اجتماعی ، جایی که ایمان ذاتاً بد است ، از بین می رود. او گفته است که به زودی مصاحبه ای ارسال خواهد کرد ، احتمالاً با خبرنگار ناشناس که گفته است به او قدرت و امنیت می دهد تا بیانیه خود را به اشتراک بگذارد. بنابراین ، در رسانه های اجتماعی محدودیت هایی وجود دارد ، و در عوض ، یک روزنامه نگار حساس و سنتی بود که دافی را قدرت می داد. این نوع روزنامه نگاری در واقع می تواند سلامت روان ستارگان پاپ و دیگر چهره های فرهنگی را بهبود بخشد - بیش از هر زمان دیگری در پی درگذشت کارولین فلک ، مجری تلویزیونی تلوزیون.