سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسته حمایتی اسفند 98 برای کرونا کی واریز میشود؟ + مبلغ

نظر

با دستور رئیس جمهور سه بسته حمایتی برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر کرونا وایز میشود و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گفت که هفته آینده بسته حمایتی اسفند 98 بسته اول برای سه میلیون خانوار فاقد درآمد ثابت پرداخت خواهد شد که از 200 تا 600 هزار تومان است.

بسته حمایتی اسفند 98 برای اقشار آسیب پذیر کی واریز میشود؟ + مبلغ

زمان واریز بسته حمایتی اسفند 98

رئیس جمهور پس از دریافت گزارش کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا از اقشار کم درآمد و صاحبان کسب و کارهایی که بر اثر شیوع این بیماری دچار آسیب و لطمه شده اند، دستور داد سه بسته حمایتی در اختیار “اقشار کم برخورداری که کسب و کار آنان در آستانه سال نو، لطمه و خسارت جدی دیده اند”، قرار گیرد.

بر اساس دستور روحانی به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخستین بسته حمایتی تا پیش از پایان اسفندماه در اختیار افراد مشمول قرار می گیرد که با کمک بانک اطلاعات ایرانیان شناسایی و یا ثبت نام شده اند

اگر کرونا ویروس گرفتیم چیکار کنیم ؟

دو بسته حمایتی دیگر نیز در ابتدای سال آتی، در اختیار مشمولان این طرح قرار خواهد گرفت.

کارگروه مدیریت آثار اقتصادی شیوع ویروس کرونا که به دستور رئیس جمهور تشکیل شده ، به طور منظم تشکیل جلسه داده و با بررسی معضلات و آسیب های اقتصادی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد کشور، سیاستهای جبرانی را تدوین و در اختیار رئیس جمهور و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا قرار می دهد.

مبلغ بسته حمایتی دولت برای اقشار کم درآمد کرونا

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سه مرحله پرداخت بسته حمایتی کرونایی تعریف کردیم، گفت: تا هفته آینده بسته اول برای سه میلیون خانوار فاقد درآمد ثابت پرداخت خواهد شد که از 200 تا 600 هزار تومان است.

??مبالغ دریافتی این افراد برای خانوار یک نفره 200 هزار تومان، خانوار دو نفره 300 هزار تومان، خانوار سه نفره 400 هزار تومان، چهار نفره 500 هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم 600 هزار تومان خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، با بیان اینکه تاکنون 250 میلیارد تومان تقدیم دانشگاه علوم پزشکی گیلان شده و منتی بر مردم نیست، گفت: اقدام دوم دولت درخصوص افرادی است که به نوعی معیشت آنان دچار مشکل شده لذا دو بسته حمایتی را تعریف کردیم که تا هفته آینده بسته اول پرداخت خواهد شد. در این راستا سه میلیون خانوار فاقد درآمد ثابت شناسایی شدند که براساس بعد خانوار از 200 تا 600 هزار تومان دریافت خواهند کرد. تا پایان دوره بیماری کرونا و آثار آن سه مرحله پرداخت خواهیم داشت.