سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست سریال های رمضان 99 + خلاصه داستان و ساعت پخش

نظر

هر سال تلویزیون برای نوروز و رمضان سریال های ویژه ای در نظر می گیرد که در ادامه به معرفی سریال های رمضان 99 می پردازیم.

سریال های رمضان 99

تلویزیون امسال همانند سال های گذشته برای رمضان سریال های ویژه ای در نظر گرفته است که هر کدام به ترتیب در شبکه های یک، دو، سه و شبکه پنج پخش خواهند شد

در ادامه هر کدام از این سریال ها را به همراه شبکه پخش و جزئیات و بازیگران آن را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا بتوانید در این ماه مبارک از دیدن آن ها در کنار خانواده لذت ببرید

ناگفته نماند که امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن مردم بیشتر سریال ها زودتر از رمضان 99 روی آنتن خواهند رفت

ساعت پخش سریال‌های رمضانی مشخص شد

شبکه یک

شبکه یک سیما  فصل دوم مجموعه «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی  را برای مخاطبان در نظر گرفته بود که با شیوع کرونا و تغییرات در کنداکتور شبکه های سیما، سریال زودتر از ماه رمضان پخش می شود و سریال «زیر خاکی» برای ماه رمضان شبکه یک در نظر گرفته شده است.

سریال «زیرخاکی»

سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا به پایان فصل اول رسید و ساخت فصل دوم این سریال که به دلیل شیوع کرونا تصویربرداری 30 قسمت به سرانجام نرسید و این اثر در 17 قسمت از 20 فروردین پخش خواهد شد.

زیرخاکی داستان مردی است که در به دنبال پیدا کردن زیرخاکی است و در این حین درگیر ماجراهایی میشود که داستان کمدی و هیجان انگیز سریال زیرخاکی را شکل میدهد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رایان سرلک و هادی حجازی فر بازیگران اصلی این سریال هستند.

همچنین ببینید: فیلم و سریال  

شبکه دو

سریال «بچه مهندس» 

بچه مهندس نام یک مجموعه? تلویزیونی ایرانی است که در سه فاز تولید می‌شود، کارگردان این سریال علی غفاری است و از بازیگران آن می‌توان به ساناز سعیدی، بهناز جعفری، بهاره رهنما و برزو ارجمند اشاره نمود.

فصل اول و دوم این سریال پخش شده و حال فصل سوم سریال «بچه مهندس» را به روی آنتن خواهد رفت

زنی هراسان و با حالی پریشان کودک خود را با اصرار و التماس زیاد به پرورشکاه می‌سپارد و ادعا می‌کند اگر بچه را نپذیرند پدرش او را خواهد فروخت

 

شبکه سه

سریال «می جان»

می جان سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما در سال 99 است که با بازی بازیگرانی سرشناس سینما و تلویزیون این روزها در حال ساخت است تا برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود.

این سریال مراحل تولید خود را در سکوت خبری طی کرد و هنوز تصویری از کار نیز بیرون نیامده است.

بهروز شعیبی و الهام کردا دو بازیگر اصلی سریال هستند که به جمع بازیگران این سریال پیوستند و در شب های ماه مبارک رمضان مهمان خانه های مخاطبان خواهند بود.

انصراف از پخش

گفتنی است سریال می جان، پس از توقف طولانی در ضبط، به جهت شیوع بیماری کرونا به کنداکتور رمضانی شبکه سه سیما نرسید.

 

خلاصه داستان، اسامی بازیگران و نقد کامل آتابای به

شبکه پنج

ادامه سریال «میانبر»

سریال «میانبر» از مدتی پیش روی آنتن شبکه پنج رفت و در نوروز هم ادامه یافت. حالا قرار است در ماه مبارک رمضان نیز ادامه سریال همچنان پخش شود.

«میانبر» مضمونی اجتماعی و کمدی دارد و درباره ساکنین یک آپارتمان و اتفاقات شیرین پیرامون آنان است.

 

سریال طنز پدر پسری

سریال طنز «پدرپسری» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی برای پخش از شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان آماده می‌شود.تاکنون تصویربرداری 17 قسمت از سریال انجام شده و همزمان با تولید، مراحل فنی آن نیز در حال پیگیری است.