سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیروزی های تیم سلتیک اسکاتلند

نظر

به نظر می رسد که جدا کردن تلخی مربوط به پیروزی عنوان سلتی از واقعیت این نتیجه ای کاملاً معتبر نیست. شاید این یک محصول جانبی مفید برای برخی از کسانی باشد که در ردیف متعال فرو رفته اند و اخیراً صحنه اسکاتلند را درگیر کرده اند.

سلتیک بهترین تیم اسکاتلند در فصل های 2019-20 بود. فصل کوتاه به طور حتم ناامید کننده برای نیل لنون و بازیکنانش است زیرا افراد خارج از خانه به دنبال کاهش نهمین قهرمانی پی در پی هستند. تیراندازی مهم نیست و چگونگی انتخاب سلتیک برای جشن گرفتن کاملاً مربوط به آنها است. مطمئناً مشکلات عمیق تری برای اندیشیدن وجود دارد اما غنائمی که تا ساعت دوشنبه بامداد شنبه به دست می آید ، هواداران را لحظه به لحظه انکار می کند. آنها این کار را به بهترین وجه ممکن جبران می کنند.

Celtic’s Odsonne Édouard, here celebrating a goal against Aberdeen, was the Premiership’s best player.

برتری رنجرز - 13 امتیاز با 8 بازی برای بازی - باید به خانه فشرده می شد و در اودسون آدوارد ، سلتیک بهترین بازیکن را برای انجام اقدامات خوب داشت. در حالی که باشگاه ها به طور واضح اعتراض دارند که وقتی فصلی به پایان می رسد ، نتیجه ای طبیعی صادر نشود ، اعطای جوایز در شرایطی که شرایط فاجعه ای بوده است ، نباید بسیار کمتر بحث برانگیز باشد. "باید" کلمه عملی است.

سلتیک باعث شده است که شرایط تسکین دهنده ناخوشایند باشد. نه تعداد جادوی اسکاتلند است که رکورد عناوین لیگ پی در پی را دارد. این مرحله باعث می شود که رنجرز به مدت چهار فصل از پرواز برتر خارج نشود و تعلیق ناشی از تاج گذاری فوتبال.خبرهای ورزشی

هواداران لنون و سلتیک دلیلی برای مراقبت ندارند. هنگامی که هدف اصلی بودن طرف مقابل در اسکاتلند باشد ، ضعف مخالفت مشکل آنها نیست. هدف به راحتی برآورده شده است. سلتیک با برگشت اختلاف 70 گل ، دو مسابقه به تساوی رساند و دو بازی را از دست داد. سلتیک به طور میانگین 2.67 امتیاز - و 2.97 گل - در هر بازی لیگ.
تبلیغات

سلتیک برای پاسخی تحریک کننده به شکست در مسابقه Old Firm در تاریخ 29 دسامبر ، سزاوار اعتبار ویژه ای است. رنجرز با یک بازی در دست دو امتیاز پشت پیرترین دشمنان خود قرار داد. تجزیه و تحلیل جدی - نه از استیون جرارد ، لازم به ذکر است - نشان می داد که یک نبرد عنوان ای ارزشمند برای این نام قریب الوقوع است اما سلتیک از شکست بعدی اواسط فصل خود به شکل الهام گرفت در حالی که رنجرز پژمرده شد.



دو دیدار ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال 2022 لغو شد

جرارد موفق شده است که رنجرز را از بقیه به عنوان نیروی دوم لیگ برتر جدا کند ، اما هیچ مورد قانع کننده ای برای استدلال در مورد خفه کردن سلتیک به زودی وجود ندارد. این امر می تواند یک تغییر لرزه ای برای انکار کامل 10 باشد.

قدرت اصلی سلتیک در دارایی های قابل فروش آنها نهفته است. موسی دمبله و کیران تیورنی این باشگاه را تقریباً 45 میلیون پوند به دست آوردند بدون اینکه تهدیدی در داخل کشور ظاهر شود. اودوارد نیز در انگلستان و خارج از کشور ، کالوم مک گرگور و رایان کریستی نیز تحسین کرده است. پیشرفت کریستوفر آژر ، کریستوفر ژولیان ، جرمی فریم پونگ و میکی جانستون می تواند منجر به موفقیت بیشتر فوتبال و ترازنامه شود.