سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه امشو ترلان پروانه و امید حاجیلی + جزئیات با عکس

نظر

ترلان پروانه و امید حاجیلی از بازیگران و خوانندگان مطرح و سرشناس کشورمان در برنامه “ام شو” با اجرای مجید صالحی حضور پیدا کردند که حاشیه های زیادی را برای هر دو ایجاد کرد و ماجرای خواستگاری از ترلان پروانه به میان آمد اما اصل ماجرا چیست. در ادامه همه ماجراها و اتفاقات برنامه امشو ترلان پروانه و امید حاجیلی را  میخوانید

فیلم برنامه امشو ترلان پروانه و امید حاجیلی

ماجرا از این قرار بود که در برنامه ام شو مجید صالحی یک بازیگر و خواننده حضور داشتند که مجید صالحی مجری برنامه از حاجیلی می پرسد چرا ازدواج نمی کنید؟ دختر خوب دوروبر شما زیاد است. حاجیلی می خندد و دوباره مجید صالحی غیر مستقیم به ترلان پروانه نگاه می کند و حاجیلی می گوید منظور شما ایشان است؟
مجید صالحی زیر بار نمی رود و ترلان پروانه هم می گوید تا چشمم چیزی را نبیند باور نمی کنم.

در آخر امید حاجیلی می گوید اصلا قصد ازدواج ندارد.

دانلود برنامه ام شو با اجرا مجید صالحی | دانلود روزانه

حواشی امشو ترلان پروانه

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

برای اولین بار در 3 سالگی بطور تصادفی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد بازی ترلان را در یک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با اشتیاق قبول کرد. بعد از مدتی جذب برنامه های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

برنامه امشو امید حاجیلی

بخش دیگری از برنامه اینترنتی «امشو» که خیلی در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد روایت امید حاجیلی از حضورش در «دورهمی» و پاسخ سانسورشده‌اش به مهران مدیری بود.

 

ماجرا از این قرار است که وقتی مهران مدیری به رسم همیشگی‌اش، اصرار می‌کند که حاجیلی درباره علت ازدواج نکردن خود توضیح بدهد، وی پاسخی می‌دهد که مدیری دیگر این سوال را از او نکند و می‌گوید هروقت آقای مدیری ازدواج کند، او هم ازدواج می‌کند! حاجیلی در ادامه صحبت‌هایش، گفت: «این بخش از برنامه حذف شد و آقای مدیری هم دیگر کلا بی‌خیال آن قضیه شد»!