سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمید بقایی به کارمندان روزنامه شرق حمله و فحاشی کرد

نظر

خبرنگاران روزنامه شرق با انتشار مطالبی اعلام کردند که حمید بقایی، معاون وقت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران با حضور در دفتر این روزنامه نظم آنجا را به هم زده و به کارمندان نیز "حمله و فحاشی" کرده است.

روزنامه شرق در شماره امروز خود در مطلبی با عنوان «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» نوشته بود: حمید بقایی در مرخصی از زندان دچار حادثه رانندگی شد و این‌گونه همچنان در مرخصی به سر می‌برد و قرار هم نیست به زندان بازگردد. این در حالی است که شایعه شده زمان تصادف او قصد فرار از ایران را داشته است.

"حمید بقایی به کارمندان روزنامه شرق حمله و فحاشی کرد"

در فیلمی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، حمید بقایی با حمله به سوی یک کارمند زن که از او می‌خواهد اعتراض خود به مطلب منتشر شده را به صورت جوابیه برای دفتر روزنامه ارسال کند، می‌گوید: گم شو خانم، اگر من بگویم رییست حرامزاده است منتشر می‌کنید بعد جوابیه بدهید.

از سوی دیگر روزنامه شرق به نقل از مهران عبدالله‌پور، وکیل حمید بقایی خبر مربوط به تلاش وی برای فرار به خارج از ایران را تکذیب کرده است.

وکیل بقایی با بیان اینکه وی به دلیل تصادف و با اجازه مقامات در مرخصی به سر می‌برد، در این باره گفته است: آقای بقایی را همه می‌شناسند و او با خودروی شخصی خود به غرب کشور رفته بود، پس اینکه گفته می‌شود قصد فرار داشته، عقلانی نیست.

گفتنی است، حمید بقایی به دلیل "تصرف غیرقانونی در اموال دولتی" به 15 سال حبس و جزای نقدی و همچنین بابت "اختلاس" به 15 سال حبس، جزای نقدی و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال در حق دولت محکوم شده است.