سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگیهایی دارد؟

نظر

گذر زمان تغییرات زیادی در سبک زندگی مردم ایجاد کرده است. همین تغییر سبک زندگی موجب تغییر در روش‌های کسب و کار و بازاریابی شده است. امروزه گسترش اینترنت و خدمات آن، باعث گشته که مردم حتی برای نیاز‌های روزمره‌ی خود به سراغ اینترنت رفته و در اینترنت به دنبال پاسخ نیازهایشان بگردند. همین امر سبب گشته است که بسیاری از فعالیت‌های بازاریابی و فروش از طریق اینترنت انجام شود.

معرفی خدمات با سایت یکی از بهترین و کارآمدترین شیوه‌های حال حاضر جامعه، برای ارائه خدمات می‌باشد. ارائه

سایت‌های خوب

و قوی همچنین تاثیر بسزایی در جلب اعتماد مردم داشته اند. تا آنجا که بسیاری از صاحبان کسب و کار دلیل اصلی موفقیت خود را در کیفیت بالای وب سایت خود می‌دانند. در ادامه این مطلب با برترین‌ها همراه باشید تا با شما ویژگی‌های یک طراحی سایت حرفه ای را در میان بگذاریم.

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

طراحی سایت حرفه ای به چه معناست؟

نزدیک به 30 سال از روی کار آمدن دنیای وب می‌گذرد و دنیای اینترنت هرروز در حال رشد است. تاکنون بیش از یک و نیم میلیارد دامنه ثبت شده‌اند و همین موضوع می‌تواند صحت موضوع رشد اینترنت و طراحی سایت حرفه ای را تا?یید کند.

مبلغ وام در طرح ملی مسکن چقدر است و قیمت زمین چگونه پرداخت میشود

با افزایش تعداد استارت آپ‌ها و بیزینس ها، تعداد سایت‌هایی که فروش اینترنتی و یا حتی به نوعی معرفی و تبلیغات اینترنتی از طریق وب سایت دارند نیز افزایش یافته است. اما سوالی که پیش خواهد آمد این است که چه نوع سایت‌هایی می‌توانند نتایج مثبتی برای صاحب بیزینس و یا استارت‌آپ به ارمغان آورند؟ و یا طراحی سایت حرفه ای به چه معناست؟

در پاسخ به این سوال می‌توانیم بگوییم به طور کلی طراحی سایت حرفه ای به معنی طراحی سایتی کاربردی با دارا بودن تمام ویژگی‌ها و آپشن‌های مورد نیاز مدیر و کاربر و همچنین توانایی پاسخ‌دهی به نیاز‌های طرفین می‌باشد. طراحی سایت می‌تواند موجب شناخته شدن هرچه بیشتر شما و یا برند و کسب و کار شما در سطح اینترنت خواهد شد به همین خاطر نیز بسیاری از برند‌های مطرح دنیا به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستند نه سایت‌های معمولی.

نکته دیگر در ارتباط با طراحی سایت حرفه ای، سئوی قوی سایت است. سئو یکی از عوامل اصلی در دیده شدن و شناخته شدن یک سایت است که البته رسیدن به یک رتبه برتر در سئو کاری بسیار دشوار و تخصصی است که طراحی سایت به آن بسیار اهمیت می‌دهد.

ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای

یک طراحی سایت حرفه‌ای باید به عوامل بسیاری توجه کرده و اصول زیادی را رعایت کند. موارد بسیاری در ارتباط با ویژگی‌های طراحی سایت حرفه ای در مقالات مختلف نام برده شده است، که به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آشنایی با رمز دوم یکبار مصرف و حملات فیشینگ

  • ظاهر کاربرپسند و در عین حال حرفه‌ای سایت

یکی از عواملی که تاثیر بسیاری بر روی سایت و میزان شناخته شدن و محبوبیت آن دارد، طراحی سایت خوب بر پایه‌ی اصول کاربرپسند و قابل فهم و درک برای تمام اقشار جامعه است. یکی دیگر از عواملی که تاثیر زیادی بر کاربرپسند بودن سایت شما دارد، سرعت بارگزاری آن است. طبیعی است که کاربران با وب‌سایت‌هایی که سرعت پایینی دارند ارتباط کافی را برقرار نکنند.

  • نمایش محصولات و خدمات سایت به طور کامل و صحیح

طبیعتا کاربران به دنبال چیزی به خصوص وارد سایت شما می‌شوند، طراحی سایت حرفه ای باید طوری انجام شود که خدمات و محصولاتی که کاربر به دنبال آن‌هاست را با بالاترین سرعت به او نمایش دهد.

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • امنیت بالای سایت

از دیگر عوامل مهم می‌توانیم به امنیت بالای آن در برابر نفوذ هکر‌ها و دسترسی آن‌ها به اطلاعات کاربران اشاره کنیم. داشتن گواهینامه امنیتی SSL تاثیر بسیاری در سئوی سایت حرفه ای خواهد داشت. سایت‌هایی که در ابتدای آدرسشان HTTPS آمده باشد، این گواهینامه را گرفته‌اند، اما سایت‌هایی که در ابتدای آدرسشان HTTP قرار گرفته باشد، گواهینامه SSL را دریافت نکرده‌اند و وب سایت‌شان از امنیت بالایی برخوردار نخواهد بود و همین موضوع تاثیر منفی در طراحی سایت به حساب می‌آید.

  • قرار گرفتن اطلاعات تماس با ما در دید کاربر

اینکه کاربر در سایت شما به دنبال اطلاعات تماس باشد، یک ویژگی کاملا منفی به شمار می‌رود. پس بهتر است اطلاعات تماس را در جایی در صفحه اصلی که در مقابل چشم کاربر باشد، قرار دهید.

  • نمایش مناسب سایت در موبایل

نمایش مناسب سایت شما در موبایل، تبلت و یا دیوایس‌های متفاوت دیگر، responsive یا واکنش گرا بودن سایت شما را نشان می‌دهد. طراحی سایت حرفه ای باید طوری انجام شود که در تمام ابعاد نمایشگر‌های مختلف حرفه‌ای بودن خود را حفظ کند.

  • داشتن هاستینگ حرفه‌ای

منظور از هاستینگ یا سرویس‌دهنده حرفه ای، سرویس‌دهنده‌ای است که سرعت و کیفیت سرویس‌دهی بالایی داشته باشد و همیشه در دسترس باشد.

هزینه طراحی سایت حرفه ای

تورم و افزایش هزینه‌ها در زمینه‌های مختلف، زمینه طراحی سایت را نیز بی نصیب نگذاشته است. از آن‌جایی که شناخته شدن و یا حتی فروش شما از طریق سایت شما صورت خواهد گرفت، صرف هزینه برای طراحی سایت حرفه ای کاملا به جا و عاقلانه خواهد بود.

اگر طراحی سایت خود را به کسانی که در این زمینه متخصص نباشند و دانش کافی برای طراحی سایت را نداشته باشد بسپارید، سایتی بسیار معمولی با رعایت نکردن اصول حرفه‌ای در آن تحویل خواهید گرفت؛ که این موضوع نه تنها موجب کسب درآمد شما نخواهد شد، بلکه یک ویژگی بسیار منفی برای برند و یا استارت‌آپ شما به حساب می‌آید.

طراحی سایت حرفه ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

سایت شما در واقع یک نوع معرفی‌نامه از سوی خود شماست برای کاربرانی که اولین بار است سایت شما را می‌بینند و شناختی از برند شما ندارد. پس بهتر است خودتان را به بهترین نحو ممکن به کاربران معرفی کنید و از صرف هزینه برای طراحی سایت حرفه ای نترسید.

طراحی سایت شما بسته به نوع سایت شما دارد. اگر سایت شما یک سایت ساده‌ی شرکتی باشد هزینه‌ای نسبتا کمتر خواهد داشت و معمولا با 4 الی 5 میلیون نیز انجام می‌شود. در ارتباط با طراحی سایت‌های فروشگاهی، به واسطه‌ی داشتن امکانات مختلف، هزینه طراحی سایت آن نیز بیشتر خواهد بود. هزینه طراحی سایت حرفه ای برای یک فروشگاه آنلاین معمولا هزینه‌ای از 8 تا 10 میلیون دارد. البته این ارقام می‌توانند به نسبت داشتن آپشن‌های بیشتر افزایش یابند.