سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط اقامت تحصیلی در کانادا

نظر

شرایط اقامت تحصیلی در کانادا تحت شرایط خاصی صورت می گیرد و متقاضیان برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور باید شرایط کامل را احراز نمایند. کانادا به شدت مهاجر پذیر است و مسیر مناسبی را برای پیشرفت مهاجران در کشور خود فراهم نموده است.

<** ادامه مطلب... **>

تحصیل در کانادا بهترین گزینه برای ورود مهاجران به این کشور است و تحصیل در کشور کانادا مزایای زیادی را برای شما فراهم می نماید. از جمله مزایای اعزام دانشجو در این کشور شامل موارد زیر می باشد:

  • اخذ اقامت دائم بعد از اتمام تحصیل
  • اجازه کار در حین تحصیل
  • امکان اخذ ویزای همراه در حین تحصیل
  • اجازه کار همراه به صورت تما وقت
  • امکان تحصیل به دو زبان انگلیسی و فرانسوی

اعزام دانشجو به کانادا بهترین و کم ریسک ترین راه ورود به کانادا محسوب می شود و یک راهی برای دریافت اقامت این کشور توسعه یافته می باشد. کانادا از سطح تحصیلی بسیار بالایی برخوردار است و اکثر دانشگاه های این کشور مورد تائید هستند و با تحصیل در این کشور به راحتی می توان در کانادا و یا هر کشور دیگری به کار کردن مشغول شد.

در کانادا همچنین متقاضیان اجازه کار را در طول تحصیل دارند و با تحصیل در مقطع لیسانس در کانادا می توان 10 ساعت در هفته اجازه کار را دریافت نمود، در مقطع فوق لیسانس 20 ساعت در هفته و در مقطع دکترا متقاضی 30 ساعت در هفته اجازه کار دارند.

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا متقاضیان زیادی را جذب نموده است و هرساله دانشجویان زیادی تمایل به اخذ ویزای تحصیلی این کشور را دارند. برای تحصیل پزشکی در کانادا شرایط سنی مناسبی باید داشته باشید.

برای تحصیل پزشکی در این کشور می توان در ابتدا برای دوره های پیش پزشکی اقدام نمود. این دوره ها معمولا در مدت زمان 1 سال برگذار می شود و معمولا متقاضیان تا سن حداکثر 22 سال می توانند برای شرکت در این دوره ها اقدام نمایند.

بعد از اتمام این دوره ها بر حسبب نمرات می توان پذیرش تحصیل در رشته های پزشکی را در دانشگاه های کانادا دریافت نمود. بعد از سپری شدن 4 سال دوره ساینس می توان برای تخصص گرفتن در کانادا اقدام نمود و این مرحله نیازمند شرکت در آزمون این کشور است.

تحصیل پزشکی در کانادا به شما امکان می دهد که در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و علوم تحصیلات خود را ادامه دهید. تنها کشوری که شما بدون شرکت در آزمون می توانید تحصیلات پزشکی را ادامه دهید، کانادا می باشد. البته برای اخذ تخصص باید در آزمون این کشور شرکت نمائید. ولی متقاضیان با اخذ مدرک ساینس و بدون شرکت در آزمون برای تخصص گرفتن می توانند در این کشور به عنوان یک پزشک عمومی مشغول به کار شوند.

در کانادا شما این امکان را دارید که به زبان انگلیسی و زبان فرانسوی مشغول به تحصیل شوید و این یکی از مزایای این کشور محسوب می شود. برای هر مقطع باید مدارک زبان مورد نیاز دانشگاه یا کالج را ارائه دهید. به طور مثال معمولا در مقطع لیساسن از شما آیلتس 5 یا 5.5 در مقطع فوق لیسانس آیلتس 6 یا 6و5 و در مقطع دکترا از شما آیلتس 7 را می خواهند.

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

دندانپزشکی نیز یکی از رشته های پرطرفدار است و متقاضیان زیادی را جذب نموده است. برای تحصیل در رشته های دندانپزشکی در ابتدا باید در دوره های پیش پزشکی شرکت نمائید. با اتمام این دوره ها می توانید برای شرکت در دانشگاه ها اقدام نمائید. با شرکت در دانشگاه های این کشور می توان تحصیلات اولیه را در رشته دندانپزشکی گذراند.

در طی دو مرحله برای تحصیل در این کشور باید مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. این مدارک بسته به رشته تحصیلی و شرایط شما متفاوت خواهد بود ولی به صورت کلی شامل موارد زیر می باشد:

  • مدارک تحصیلی در مقاطع قبل
  • مدارک هویتی از جمله شناسنامه، گذرنامه و...
  • مدارک مالی و ارائه نامه تمکن مالی
  • مدارک زبان معتبر
  • مدارک مبنی بر گواهی سلامت پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه

در خصوص مدارک زبان می توان در بعضی مواقع تحت شرایط خاصی برای اخذ پذیرش بدون مدرک زبان اقدام نمود ولی برای بالا بودن شانس اخذ ویزای تحصیلی کانادا بهتر است مدارک زبان مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی را ارائه دهید.

تحصیل دندانپزشکی در کانادا می تواند مزایای زیادی را برای شما فراهم نماید. با تحصیل در این کشور می توانید اقامت خود را بعد از اتمام تحصیل در این کشور تمدید نمائید. زیرا شما این امکان را دارید که بعد از اتمام تحصیل مشغول به کار شوید و همچنین در حین تحصیل اجازه کار در این کشور دارید.

با تحصیل در کانادا می توان اقامت همراهان خود را نیز دریافت نمائید و همراه شما اجازه کار تمام وقت دارد. در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در قدم اول باید با یک کارشناسی که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار باشد صحبت نمائید و مشاوره کامل را در این زمینه دریافت نمائید. باید فرایند قانونی را برای اخذ ویزای تحصیلی انجام دهید و ارائه مدارک کامل به سفارت این کشور برای اخذ ویزای تحصیلی از اهمیت زیادی برخوردار است.


آشنایی با شرایط اعزام دانشجو به کانادا

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به سال ها تجربه در زمینه مهاجرت و اعزام دانشجو مفتخر است در تمام مسیر اخذ ویزا توسط وکلای خود در کانادا در خدمت شما متقاضیان گرامی باشد. از تمام متقاضیان مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تحصیلی این کشور دعوت می نمائیم که با مشاورین و کارشناسان حقوقی ما تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان ما بهره کافی را ببرید.

آشنایی با شرایط اعزام دانشجو به کانادا