سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی 2019 ؛ راهنمای خرید + قیمت

نظر

یخچال فریزر از لوازم ضروری هر آشپزخانه است که در حال حاضر از تنوع بالایی نیز برخوردار است. در ادامه بهترین یخچال های 2019 برای ایرانی‌ ها و قیمت آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

بدون شک یخچال و فریزر یکی از ضروری‌ترین و اصلی‌ترین لوازم هر خانه محسوب می‌شود. بنابراین هنگام خرید و انتخاب یخچال، بسیار ضروری است موردی را انتخاب کنید که متناسب نیازها و البته بودجه شما باشد. یخچال‌ها علاوه برآنکه در حفظ مواد غذایی به کمک کاربر می‌آیند، با نوع شکل و طراحی خود نیز به آشپزخانه نما می‌بخشند. بنابراین یکی از نکاتی که می‌بایست در هنگام خرید یخچال حتما در نظر گرفته شود، ابعاد و سایز یخچال و حجمی است که قرار است از فضای آشپزخانه اشغال کند. یخچال فریزرها در طراحی‌های مختلف ساید بای ساید، در فرانسوی، کمبی، دو قلو و چهار در در بازار موجود هستند که بهتر است قبل از خرید، بررسی دقیق و جامعی پیرامون هر مدل داشته باشیم.

 

در حال حاضر شرکت‌های متعددی در زمینه تولید یخچال فعالیت می‌کنند که در ایران برندهای سامسونگ، ال جی، امرسان، دوو و اسنوا بیشتر شناخته شده هستند. البته شرکت پاناسونیک نیز در تولید و ساخت انواع یخچال فعالیت دارد، که می‌توانید در مقاله «داستان برند پاناسونیک ؛ پیرمرد دنیای تکنولوژی» بیشتر با این برند آشنا شوید. در همین راستا پلازامگ قصد دارد که بهترین یخچال های 2019 که می‌توان در بازار ایران خریداری کرد را به شما معرفی کند؛ با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

  • بهترین یخچال های سامسونگ
    • یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN
    • یخچال و فریزر سامسونگ مدل HM34
    • یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25
  • بهترین یخچال های ال جی
    • یخچال و فریزر ال جی مدل SXP430
    • یخچال و فریزر ال جی مدل SXB530
    • یخچال و فریزر ال جی مدل TF660TS
  • بهترین یخچال های امرسان
    • یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T
    • یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA
    • یخچال امرسان مدل TFH17T
  • بهترین یخچال های دوو
    • یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033
    • یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028LW
    • یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027GW
  • بهترین یخچال های اسنوا
    • یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350SS
    • یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261
    • یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2350SS

سامسونگ برند نام آشنایی است که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. در ابتدا می‌خواهیم به معرفی بهترین یخچال های 2019 سامسونگ بپردازیم.

 

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN

بهترین یخچال فریزر سال 2019

یخچال و فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN ترکیبی از یک یخچال و فریزر است که می‌توانند در کنار هم و یا جدا از هم مورداستفاده قرار گیرند. داخل فریزر به صورت کشوهای بزرگ و کوچک طراحی شده است و روی در آن نیز طبقات کوچکی تعبیه شده تا بسته‌های غذایی کوچک‌تر در آن جایگذاری شوند. در یخچال نیز علاوه بر طبقات و کشوهای مختلف یک محفظه Fresh Zone نیز تعبیه شده است تا مواد غذایی، سبزیجات و میوه‌ها را در دمای مناسب خنک کند. رده مصرف انرژی این دستگاه A+ بوده و مجهز به سنسور قفل کودک، اخطار باز ماندن درب و همچنین آبسرد کن است.

قیمت فعلی: 17.000.000 تومان

 

یخچال و فریزر سامسونگ مدل HM34

بهترین یخچال های سامسونگ

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل HM34 طراحی هوشمندانه و مدرنی داشته و ظرفیت کل آن 25 فوت است. این یخچال فریزر مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال سامسونگ است که در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر، طول عمر بیشتری داشته و مصرف انرژی و تولید صدای آن کمتر است. این محصول از سیستم خنک کننده دوگانه و مجزا (Twin Cooling System) برخوردار است که سبب می‌شود سرما و رطوبت مواد غذایی به میزان بیشتری در یخچال حفظ شود. یخ‌ساز این مدل اتوماتیک بوده و به آب شهری متصل است. یکی از قابلیت‌های این کالا CoolSelect Zone یا محفظه یخچال در یخچال است که به کاربر اجازه می‌دهد میزان سرمای محفظه را براساس نوع ماده در یکی از حالات تعریف شده قرار دهد. گفتنی است نمودار مصرف انرژی این یخچال فریزر A+ است.

قیمت فعلی: 20.000.000 تومان

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25

بهترین یخچال های سامسونگ

یخچال و فریزر ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25 از 9 عدد سنسور هوشمند بهره می‌برد که با بررسی دمای داخل و خارج، میزان رطوبت هوا و الگوهای مصرف کاربر به کارکرد بهتر و مصرف انرژی کمتر آن کمک می‌کند. مضاف بر این کمپرسور اینورتر دیجیتال به کار رفته شده در این محصول، سبب می‌شود که مصرف انرژی این یخچال فریزر در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر حدود 24 درصد کمتر شود. یخچال ساید مدل RS25 سامسونگ مجهز به یخساز اتوماتیک بوده و نمودار مصرف انرژِی آن A+ است. این دستگاه مجهز به مینی بار است و کمک می‌کند که کاربر دسترسی آسان‌تری به نوشیدنی‌های قرار گرفته در درب یخچال داشته باشد. تکنولوژی‌های سیستم خنک کنندگی دوگانه، پاور کول (Power Cool) و پاور فریز (Power Freeze) نیز از دیگر مزایای این یخچال و فریزر هوشمند است.

قیمت فعلی: 23.000.000 تومان

 


بهترین یخچال های ال جی


ال جی یکی دیگر از برندهای محبوب در ایران است که در این بخش به معرفی بهترین یخچال های 2019 این شرکت می‌پردازیم.

 

یخچال و فریزر ال جی مدل SXP430

بهترین یخچال های ال جی

یخچال و فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXP430 طراحی مدرن و زیبایی داشته و 28 فوت گنجایش دارد. این محصول به دلیل بهره‌مندی از کمپرسور اینورتر خطی، نمودار مصرف انرژی A+ داشته و از آنجا که سیستم گردش هوای چندگانه در این مدل به کار گرفته شده، سبب شده است تا تمام فضای یخچال به صورت یکنواخت خنک شده و هوا به خوبی در تمام طبقات جریان پیدا کند. وجود یخساز اتوماتیک، عیب‌یاب هوشمند و فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+ از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود. علاوه بر این بهره‌مندی از فناوری انجماد سریع، محفظه Fresh Zone و کشوی نگهدارنده رطوبت از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول تلقی می‌شوند. پنل لمسی روی در فریزر برای تنظیمات میزان دما و سرمای درون یخچال و فریزر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت فعلی: 17.800.000 تومان

 

یخچال و فریزر ال جی مدل SXB530

یخچال و فریزر ال جی مدل SXB530/ SXB530

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXB530 مجهز به طراحی مدرن و به‌روز Door in Door است و کمک می‌کند که دسترسی به اقلام موردنیاز کاربر به صورت دسته‌بندی انجام شود. درواقع به‌واسطه طراحی Door in Door، در اصلی یخچال کمتر باز شده و سرمای کمتری اتلاف می‌شود. این محصول نیز از تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی بهره می‌برد در نتیجه صدای تولیدی و مصرف انرژی آن بسیار کم و البته کارایی بسیار بالایی دارد. فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh این محصول در پنج مرحله باکتری، قارچ و بوی بد مواد غذایی را به طور کامل از بین می‌برد. در حقیقت این فیلتر قادر است تا 99.99 درصد از بوهای نامطبوع یخچال را از بین برده و محیط را کاملا بهداشتی کند. گفتنی است سیستم عیب‌یاب هوشمند این محصول با اپلیکیشن مخصوص ال جی هماهنگ است و در صورت بروز هر عیب در دستگاه، آن را به مرکز اطلاعات مشتری ال جی اطلاع می‌دهد. گنجایش دستگاه 28 فوت و نمودار مصرف انرژی آن A+ است. این مدل یکی از شاهکارهای کمپانی ال جی محسوب می‌شود.

قیمت فعلی: 22.000.000 تومان

 

یخچال و فریزر ال جی مدل TF660TS

یخچال و فریزر ال جی مدل TF660TS/ TF660TS

یخچال و فریزر ال جی مدل TF660 از مصرف انرژی A+ بهره برده و مجهز به کمپرسور اینورتر هوشمند است که سبب می‌شود در مقایسه با یخچال‌های قدیمی، از صدای کمتر و مصرف انرژی پایین‌تر بهره ببرد. علاوه بر این وجود تکنولوژی +Hygiene Fresh سبب می‌شود که بوزدایی در دستگاه در پنج مرحله و به صورت کامل انجام شود. محفظه Fresh 0 Zone که در این یخچال فریزر تعبیه شده، مواد غذایی درون محفظه را در دمای 0 درجه سانتیگراد نگه می‌دارد. این یخچال آبسردکن ندارد اما مجهز به تکنولوژی Door in Door است که دسترسی کاربر به نوشیدنی‌های موجود در درب یخچال را بسیار آسان‌تر می‌کند.

قیمت فعلی: 16.000.000 تومان

 


بهترین یخچال های امرسان


شرکت امرسان قدمتی نزدیک به 4 دهه دارد و به تولید لوازم خانگی می‌پردازد که یخچال، از محصولات اصلی این شرکت است. در این بخش به معرفی بهترین یخچال های 2019 امرسان می‌پردازیم.

 

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T/ TFH14T

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T دارای طراحی کمبی یا همان فریزر پایین و یخچال بالا بوده و مصرف انرژی آن A است. این محصول طراحی قدیمی داشته اما در عوض گنجایش خوبی برای نگهداری مواد غذایی دارد. این یخچال فاقد آبسردکن و سیستم ضد برفک بوده و گنجایش آن حدود 14 فوت است. یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T را می‌توان یک محصول اقتصادی و گزینه مناسبی برای آن دسته از خانواده‌هایی که بودجه کمتری برای خرید یک یخچال فریزر دارند، دانست.

قیمت فعلی: 2.500.000 تومان

 نوشیدنی و دمنوش های معجزه گر مناسب سرماخوردگی و گلودرد

یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA

یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA/ TF16T329CLA

محصول بعدی امرسان یخچال فریزر مدل TF16T329CLA است که از نمودار مصرف انرژی ++A بهره می‌برد. طراحی این محصول نیز از نوع کمبی است و در رنگ‌های آبی، زرد، قرمز، صورتی و مشکی در بازار موجود است. این یخچال فریزر فاقد قفل کودک، اخطار باز ماندن درب، آبسردکن و سیستم ضد برفک است. گفتنی است گنجایش قسمت یخچال حدود 223 لیتر و قسمت فریزر 70 لیتر است. از ویژگی‌های این یخچال می‌توان به سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، کنترلر مکانیکی، طبقات شیشه‌ای نشکن، محفظه مخصوص لبنیات و جا بطری، کشوی میوه و سبزیجات تازه، پایه‌های قابل تنظیم و چرخ دار و ظاهر جذاب و شکیل آن اشاره کرد.

قیمت فعلی: 4.000.000 تومان

 

یخچال امرسان مدل TFH17T

یخچال امرسان مدل TFH17T/TFH17T

یخچال فریزر امرسان مدل TFH17T از نوع فریزر بالا و یخچال در قسمت پایین بوده و نموادر مصرف انرژی آن A است. این محصول در دو رنگ سفید و خاکستری در بازار موجود و طراحی آن نسبتا قدیمی است. دقت داشته باشید که پس از مدتی در محفظه فریزر برفک جمع می‌شود و می‌بایست به صورت دوره‌ای این محفظه را تمیز کرد. گفتنی است گنجایش یخچال 225 لیتر و گنجایش فریزر حدود 80 لیتر است. این محصول فاقد آبسردکن است اما از ویژگی‌هایی نظیر گنجایش 17 فوت، کنترلر مکانیکی، طبقات شیشه‌ای نشکن، جا لبنیاتی و بطری، کشوی میوه و سبزیجات تازه و پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار برخوردار است.

قیمت فعلی: 2.900.000 تومان

 


بهترین یخچال های دوو


دوو هم از برندهای کره‌ای است که به ساخت لوازم خانگی هم می‌پردازد. در ادامه به معرفی برخی از بهترین یخچال های 2019 این شرکت می‌پردازیم.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033

بهترین یخچال های ساید بای ساید

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3033 یکی از زیباترین و شکیل‌ترین محصولات کمپانی دوو است. سامانه هوشمند کنترل سرمایش الکترونیک Digital cooling مجهز به سنسورهای کنترل دما است و دمای بیرون و داخل یخچال را به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل و ارزیابی کرده و به کمپرسور انتقال می‌دهد. کمپرسور نیز با عملکرد بهینه، سرمایش موردنیاز را تامین می‌کند. گفتنی است این محصول مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که کارایی بالاتر و مصرف انرژی پایین‌تری دارد. رده مصرف انرژی این یخچال فریزر A است و 30 فوت گنجایش دارد. این کالا مجهز به سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، چشم الکترونیکی هوشمند و سامانه سرمایش فلزی است و از آبسردکن و یخساز اتوماتیک نیز بهره می‌برد.

قیمت فعلی: 16.000.000 تومان

 شرایط اقامت تحصیلی در کانادا

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028LW

بهترین یخچال فریزر سال 2019

یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028LW با طراحی یخچال بالا و فریزر پایین و رنگ‌بندی سفید چرمی در بازار موجود است. این محصول مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است که سبب می‌شود جریان سرمایش یخچال مستقل از فریزر بوده و در نتیجه مواد غذایی موجود در هر محفظه در بالاترین کیفیت و تازگی نگهداری شوند. از دیگر ویژگی‌های این محصول بهره‌مندی از کمپرسور کم مصرف، سیستم انجماد سریع، سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و سیستم مدیریت مصرف در هنگام سفر است. نمودار مصرف انرژی این یخچال A+ است و حدود 28 فوت گنجایش دارد. یخساز اتوماتیک، قفل کودک، سیستم ضد برفک، اخطار باز ماندن درب و آبسردکن از دیگر ویژگی‌های این یخچال فریزر محسوب می‌شود.

قیمت فعلی: 9.300.00 تومان

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027GW

بهترین مارک یخچال دوقلو خارجی

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-6027GW مجهز به کمپروسور  Hight Efficiency است که در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر 20 درصد کاهش انرژی دارد و در نتیجه نمودار مصرف انرژی این محصول A است. در قسمت آبریز این یخچال یک صفحه LCD تعبیه شده که در هر لحظه تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد یخچال را به کاربر نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به چشم الکترونیکی هوشمند، سیستم کاهش صدا در شب و همچنین نوار دور درب ضد باکتری و قفسه‌های متحرک فریزر آن اشاره کرد. این در حال است که طبقات شیشه‌ای، ضد شوک حرارتی بوده و در کنار جنبه زیبایی، پاکسازی آسانی نیز دارند. یخچال ساید دوو مدل D2S-6027GW حدود 27 فوت گنجایش داشته و به سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی مجهز است.

قیمت فعلی: 16.000.000 تومان

 


بهترین یخچال های اسنوا


اسنوا یکی از شرکت‌های ایرانی تولید کننده لوازم خانگی بوده که 15 سال است در این زمینه به فعالیت می‌پردازد. در این قسمت به معرفی بهترین یخچال های 2019 اسنوا می‌پردازیم.

 

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-3350SS

بهترین یخچالهای ایرانی

این محصول حدود 35 فوت ظرفیت داشته که در دسته یخچال‌های ساید بای ساید بزرگ قرار می‌گیرد. این یخچال مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال است که عملکرد بهینه‌ای داشته و نمودار مصرف انرژی آن A+ است. این محصول مجهز به آبسردکن اتوماتیک، خرد کن یخ، فیلتر تصفیه آب و فیلتر تصفیه هوای نانو سیلور است و از سیستم ضد رطوبت و شبنم نیز بهره می‌برد.

قیمت فعلی: 20.000.000 تومان

 

یخچال فریزر اسنوا مدل S4-0261

بهترین یخچالهای ایرانی

یخچال و فریزر اسنوا مدل S4-0261 از طراحی کمبی بهره برده و مجهز به سیستم سرمایش 100 درصد بدون برفک است. در این محصول یخچال در قسمت بالا و فریزر در پایین جایگذاری شده است. این یخچال مجهز به تکنولوژی نانو سیلور است که سطح مقاومت سطوح را نسبت به رشد باکتری افزایش می‌دهد. نمودار مصرف انرژی این کالا A+ است و از سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی، سیستم سرمایش جداگانه برای یخچال و فریزر و آبسردکن نیز بهره می‌برد.

قیمت فعلی: 8.400.000 تومان

 منبع: plaza.ir