سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احمد ذوقی کیه؟ از ویس تا مزاحم تلفنی احمد ذوقی

نظر

احمد ذوقی کیه؟ از ویس تا مزاحم تلفنی احمد ذوقی را به همراه ماجرای جنجالی که در فضای مجازی منتشر شده را در این صفحه ببینید.

احمد ذوقی کیه؟ اهل کدوم شهر؟ ماجرای کامل احمد ذوقی

احمد ذوقی کیه؟

اگر شما هم اهل شبکه های اجتماعی هستید احتمالا این روزها عباراتی مثل: "خداوکیلی صدتومن میدم" ، "من امشب دوستت داشتم" ، "ماشین بفرستم؟" ، "گور پدرش اون گدایه" به گوشتان یا چشمتان خورده است که توسط برخی از کانال های تلگرامی طنز و فان مورد استفاده قرار میگرد که برای شما سوال شده که این احمد ذوقی کیه؟

فیلم دابسمش احمد ذوقی

ماجرای کامل

در سال 1386 که اوپراتور ایرانسل رونق پیدا کرده بود که بسیاری از مردم کشورمان با خرید گوشی دارای موبایل شده بوند بازار مزاحمت تلفنی در بین مردم بسیار داغ شده بود و با گرفتن شماره های رندوم و یا دوستا و آشنایان خود سعی میکردند با تغییر صدای خود سر به سر انها بگذارند.

بیوگرافی کامل رویا میرعلمی

برخی از دوستان شخصی به نام احمد ذوقی که گویا او فرد ساده لوحی بوده است با گرفتن شماره تماس او سعی کردند که سربه سر او بگذارند و به همین منظور با تغییر صدای خود به شکل زنانه با او تماس گرفتند و با او صحبت کردند و صدای وی را ضبط کردند و به دلیل اینکه مکالمه خنده داری بود به صورت بلوتوث دست به دست شد.

اما آن زمان استقبال زیادی از آن نشد تا اینکه امروزه به دلیل گسترش شبکه های اجتماعی مجددا این ویس را دست به دست کرده و مورد استقبال قرار گرفته است و حتی به تکه کلام نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.

خلاصه اینکه این فرد اصلا مشخص نیست کیست و متعلق به کدام شهر است و هویت او مشخص نمیباشد .

در شبکه های اجتماعی دابشمس های زیادی با صدای او ساخته شده است که در نوع خود جالب میباشد.

 بیوگرافی مهدی آخوندی پسر عباس آخوندی وزیر