سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی سعید رندی پسر متجاوز به زنان در سوئد

نظر

بیوگرافی سعید رندی پسر متجاوز به زنان در سوئد به همراه تصاویر و جزئیات خبر دست درازی به دختران سوئدی را در ادامه ببینید.

روزنامه ای در سوئد گزارش داد که فردی ایرانی به نام سعید رندی با 23 سال سن به جرم تعرض جنسی به مجازات تعلیقی در شهر اوپسالا محکوم شده است اما از این شهر اخراج نخواهد شد .

بیوگرافی سعید رندی

جرم سعید رندی تجاوز به حریم خصوصی زنان در کوچه و خیابان بوده است و همین ماجرا موجب دستگیری اش شده است؛ او در توجیه کارش گفت :این مسائل در کشور ما طبیعی است !

بیوگرافی سعید رندی پسر متجاوز به زنان در سوئد

یک زن جوان که در داخل اتوبوس مورد اذیت و آزار چند مرد قرار گرفته بود، تصمیم گرفت با سوالی جالب این مردان را به چالش بکشد. این زن با طرح سوالی چالشی تلاش کرد شخصیت مردانی که در اتوبوس او را محاصره کرده بودند و سعی می‌کردند برای او ایجاد مزاحمت کنند، زیر سوال ببرد.

 پسر متجاوز به زنان در سوئد

در حالی که مردان مزاحم حاضر در اتوبوس از سوال چالش برانگیز این زن دچار حیرت و سرخوردگی شده بودند، این زن در ادامه گفت: «آیا زنان باید به خاطر مردانی مانند شما جهان (زمین) را ترک کنند؟»

این زن سپس در ادامه سؤالات چالش برانگیز خود از مردانی که مزاحم او در اتوبوس شده بود، گفت: «چرا، چرا هیچ یک از شما از نظر من یک انسان جنتلمن، شریف و اصیل نیستید؟»