سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی بازیگر نقش مهربانو شکیبا در سریال از یادها رفته کیست؟

نظر

بیوگرافی بازیگر نقش مهربانو شکیبا در سریال از یادها رفته کیست؟
سریال از یادها رفته که در شب های ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود، ماجرای زندگی خانم دکتری از فرنگ برگشته به نام فروغ است که در فرانسه تحصیلات خود را به اتمام رسانده است. در میان قصه ی زندگی دکتر فروغ ،دختری زیبا، محجوب و متین وارد داستان می شود که “مهربانو شکیبا” نام دارد و یکی از بازیگران نقش اصلی سریال از یادها رفته است. “بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته”، هلیا امامی بازیگر خوش آتیه ایرانی است. هلیا امامی متولد 21 مرداد ماه سال 1366 است.

عکس های بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته

عکس هلیا امامی بازیگرعکس هلیا امامی بازیگر عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته6عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته هلیا امامی برای ایفای نقش مهربانو شکیبا در سریال از یادها رفته

یادداشت اینستاگرامی هلیا امامی برای ایفای نقش مهربانو شکیبا در سریال از یادها رفته (2 تیرماه 97)
هلیا امامی : «و یکسال گذشت و من با افتخار در خدمت مهربانو بودم با تمام روزهای خوب و بدش سختیهای عجیب و غریب کار ..من یه آدم دیگه شدم لا به لای زندگی مهربانو گاهی به هلیا رسیدم (خیلی کم) و چقدر زیاد بزرگ شدم یاد گرفتم تجربه کردم ..وقتی فشار شرایط سخت بهمون وارد بشه کلا یه آدم دیگه میشیم یه بعدی از خودمون رو میشناسیم که تا حالا نشناخته بودیم و این موضوع باعث میشه یادمون بیاد که من یکسری توانایی داشتم و ازشون بی اطلاع بودم بی نهایت برامون جذاب میشه و باعث میشه اعتماد بنفسمون رو بسنجیم و تقویتش کنیم …..

بیوگرافی حسام منظور و همسرش

سر یکی از پلان ها تو ریل دوربین باید میدویدم پام گیر کرد و خیلی بد خوردم زمین و قوزک پام از چند جا ترک برداشت دکتر میگفت باید چهل روز تو گچ بمونه تا این پا یه عمر همراهیت کنه شاید باور نکنید که من بعد از دو روز گچ رو از پام باز کردم و رفتم جلوی دوربین وقتی مجبور بودم راه برم ناخودآگاه از درد اشک تو چشمم جمع میشد و نفسم بند میومد اما مهربانو قوی تر از این حرفا بود به محض اینه میرفتم جلوی دوربین هیچ اثری از درد در من وجود نداشت کلا یادم میرفت پام اسیب دیده تا شب که دوباره میرفتم خونه و از درد تا صبح گریه میکردم و مجبور میشدم مسکن تزریق کنم …عشق به کارم هیچ وقت نتونست جلوی راهم رو بگیره و من این یکسال رو با تمام حال خوب و بدش بهترین روزای زندگیم میدونم.»

عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفتهعکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته

عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته

بیوگرافی لیلا سلیمانی نویسنده ایرانی

عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفتهعکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته عکس بازیگر نقش مهربانو در از یادها رفته