سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوتی عجیب ریحانه پارسا درباره توییت «حق طلاق زن»

نظر

توضیحاتی جدید درباره سوتی عجیب ریحانه پارسا درباره توییت «حق طلاق زن» و اینکه حتما باید حق طلاق با مرد باشد را میخوانید

بازیگر جنجالی ، ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی، دوباره وارد حاشیه شدند و با استوری جدید و توئیت عجیب درباره حق طلاق در فضای مجازی جنجالی شدند.

چند روز پیش مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر که همسر ریحانه پارسا بازیگر جنجالی می باشد گفت: حق طلاق با مرد است. چه لزومی دارد حق طلاق برای زن باشد؟ ?همزمان نیز ریحانه پارسا در توییتی نوشته بود: حق طلاق می‌دهید به زنهایتان بعد اسم خودتان را هم گذاشتید، مرد؟ ?شما در این‌باره چه نظری دارید؟

سوتی وحشتناک ریحانه پارسا درباره توییت حق طلاق زن

سوتی وحشتناک ریحانه پارسا توییت حق طلاق زن - ?? شبونه

اما این موضوع همینجا تمام نمیشود و نکته مهم این نوشته اول و آخر آن است که گویا دستوری و یا کسی گفته که این گونه توئیتی نوشته شود

ماجرای توحید توهمی بیش نیست گفتن یک روحانی

در عکس فوق مشاهده میکنید که ریحانه پارسا در توئیتی که گویا نیاز به ادیت و اصلاح داشت نوشت:
«یا بنویس
حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون را هم گذاشتید، ‌مرد؟
ایموجی هم نزار»
توئیتی که مشخص نیست توسط چه کسی نوشته شده و یا به نظر می‌رسید هدف دیده شدن حضور «ریحانه پارسا» در توئیتر طراحی شده بود . متنی که به نظر می‌رسد کسی برای پارسا نوشته و از او خواسته در صفحه توئیترش منتشر کند! او نیز حالا بطور ناشیانه و یا شاید حتی عمدا و یا فراموشی و عجله ، متن را بدون دستکاری منتشر کرده است. توئیتی که بیش از 800 کامنت دارد! البته کاربران بیشتری از توئیت پارسا عکس گرفتند و نظر خود را در خصوص آن با آن تصویر منتشر کردند. برخی به همین ویرایش نشدن توئیت پرداختند و برخی به موضوع آن!

اما موضوع در همینجا تمام نشده و کوشکی در استوری اینستاگرامی در ویدیو‌یی کوتاه به پست توئیتری همسرش اشاره کرد و گفت: «این روزها به خاطر توئیت ریحانه خیلی‌ از من سوال می‌شه که حق طلاق چطوریه؟ من خیلی اعتقاد دارم که حق طلاق با مردِ صددرصد و چه لزومی داره حق طلاق با زن باشه؟ به نظر من این ایده خیلی درستی است که حق طلاق با مرد باشه، به قول قدیمی‌ها زن باید با لباس سفید بیاد خونه بخت و با کفن سفید هم بره!» اما این ست او توسط اینستاگرام حذف شد و او گلایه کرد که در اینستاگرام آزادی بیان وجود ندارد!