سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متن ادبی و عکس نوشته درباره آرامش و ریلکس بودن + عکس پروفایل

نظر

آرامش داشتن و ریلکس بودن در زندگی در هر شرایطی از مهمترین نیازهای انسان است . ما در این بخش جدیدترین عکس پروفایل آرامش به همراه متن و عکس نوشته برای هر روز شما آماده کردیم که میتوانید از خواندن و مشاهده تصاویر جدید درمورد آرامش لذت ببرید و برای ارسال دانلود کنید

عکس پروفایل آرامش (جدید) + متن ادبی و عکس نوشته درباره آرامش و ریلکس بودن

 

عکس نوشته آرامش برای پروفایل

********

تو در من دنبال “نقص” من در تو دنبال “آرامش” میگشتم.

******

واسه آرامش هرچقد بیخیال باشی

“آرومی” و هر چقد “اهمیت ندی”

خوشحالی ??

عکس نوشته آرامش با متن عاشقانه غمگین

سیکس پک و ته ریش چیه؟

بلوند و خوش هیکل و خوشگل؟

ببین کنارش ارامش داری یا نه

یامک و عکس پروفایل 

تو صدات

چی قاطی میکنی

که انقدر آرامش میده ؟♥?

عکس پروفایل آرامش (جدید) + متن ادبی و عکس نوشته درباره آرامش و ریلکس بودن

 

عکس پروفایل آرامش با متن عاشقانه و احساسی

ای کاش آدما میفهمیدن هدف از ارتباط

هاشون به دست اوردن آرامشه نه

از دست دادن آرامش..!

******

‏سری که درد نمیکنه ، دستمال نمیبندن

‏اگه میبینی تو رابطت آرامشی نداری

کات کن…

عکس نوشته و پیامک آرامبخش زیبا

عکس نوشته پروفایل تبریک روز مرد به همسرم و عشقم

آرامشی عجیب پیدا می‌کنم

میانِ دوستت دارم‌هایی که

از چشمانت  به سمتِ

قلبـــم  سرازیر می‌شود♥?

عکس نوشته آرامش با آیه های قرآنی

خوشا آن دل که

آرام اش حسین است♥?

عکس نوشته و پیامک آرامبخش زیبا

شاید وجودم به کسی ارامش نده

اما همین که حرص خیلیا

درمیاد بهم انگیزه میده…

عکس پروفایل آرامش + متن زیبا و عکس نوشته درباره آرامش و ریلکس بودن

عاشق شده‌ام حال و هوایم خوبَست

درد است ولی درد برایم خوبست

ارامش من! با تو فقط حالم نه

خوابم،نفسم،لحنِ صدایم خوبست♥?

*****

‌کجا بگردم دنبالِ این ارامش؟!…

وقتی تــــــــــــو را دارم♥?

اشعار زیبا درمورد آرامش

ارامش محض

یعنی حضور تو در

هر ثانیه من :)♥?

‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشعار زیبا درمورد آرامش

تقدیر چنین می‌خواست

ارامش من باشی …♥?

******

دلم

یک آرامش ساده می خواهد

تــــــــــــــــو  باشی و من

و جهانی که

محو تماشای ما باشد

تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو

          آرامبخش تمامِ وجود منی♥?

جدیدترین عکس پروفایل آرامشبخش زیبا


یگانه معبودم ، شکرت که بهم ا?رامشی دادی
تا خیالم از همه چیز راحت باشه

*****

از هرکی می پرسی دلش میخواد بره یه جایی که هیشکی رو نبینه و آرامشی عجیب داشته باشه.

نمیدونم کِی وقت کردیم اینهمه بیزار بشیم از هم….

 عکس پروفایل آرامش زیبا

تنها اصل رسیدن به ریلکسی اونجاست که: هیچ اصراری بر موندن و هیچ اجباری بر رفتن کسی نکنیم!

*****

ارامش یعنی:

دستامون تو دست هم باشه♥?

عکس پروفایل دخترانه درباره آرامش

 

عکس پروفایل دخترانه درباره آرامش

میخوای ریلکس باشی

روی نفهمی آدما حساب کن نه رو شعورشون ??

******

عکس پروفایل پسرانه درباره آرامش

عکس پروفایل پسرانه درباره آرامش

در آغوش تنگ تو که باشم…

به وسعت یک دریا آرامم …♥?

*****

قانون سوم ارامش :

همون قدر که بیخیال باشی آرومی

و همون قدر که اهمیت ندی شادی

عکس پروفایل درباره آروم بودن و ریلکسی

ترک کردن کسی که

واست ارزش قائل نیست

یعنی به دست اوردن آرامش …

 

بیشتر بخوانید : جدیدترین جملات و عکس نوشته های شاد بودن و شادی 99

 

تنها اصل رسیدن به ارامش اونجاست که: هیچ اصراری بر موندن و هیچ اجباری بر رفتن کسی نکنیم ??

داشــتَــنِ تــــو یَــعــنــی ” آرامِش “

***

رابطه ینی ارامش

نه اینکه هر روز باهاش بجنگی تا ثابت کنی دوسش داری:)

ارامش یعنی

همه آدمای اضافه‌رو

از زندگیت حذف کنی

با اونی بمونی که ارزششو داره…

****

اگه به قلبت گوش نکنی هیچ وقت ذهنت به ارامش نمی رسه.

متن درمورد ریلکس بودن و آروم بودن

آرامش محض

یعنی حضور تو در

هر ثانیه من ??

متن درمورد ریلکس بودن و آروم بودن

تقدیر چنین می‌خواست

آرامش من باشی …♥?

*****

آرام بغلم کن

آنچنان آرام که، ثانیه ها

همه حسادت کنند

آغوش تو دنیای ارامش منه♥?

*****

کجا بگردم دنبالِ این آرامش؟!…

وقتی تــــــــــــو را دارم

دست نویس خوشنویسی درباره آرامش

قبلا می توانستم پسری بی‌فکر و بی‌خیال و آسوده باشم، چون چیز ارزشمندی نداشتم که از دست بدهم!

ولی حالا تا آخر عمر یک نگرانی بزرگ خواهم داشت و هر وقت که تو از من دور باشی به همه‌ی اتومبیل‌هایی فکر می‌‌کنم که ممکن است تو را زیر بگیرند

یا همه‌ی تخته‌های اعلامیه‌ای که ممکن است روی سرت بیفتد

و یا همه‌ی میکروب‌های وحشتناکی که ممکن است بخوری …

آرامش خیالم تا ابد از بین رفته است!

عکس درمورد آرامش با عکس دختر

جین_وبستر

بابا لنگ دراز

حال من خوب است ،  نه اینکه همه چیزِ جهانم خوب باشد ،

نه اینکه مشکلی نباشد !

حال من خوب است چون چشم وا کردم و آفتاب را دیدم ،

و آسمان را که ابری نبود ! گنجشک ها روی سیم های برق ، غرق در خیالِ مزرعه ی انگور ، آواز می خواندند ،

و کسی با گربه های سرخوش و بیخیالِ شهر ، کاری نداشت !

کودکان ، شاد بودند ، می دویدند و بازی می کردند ،

و در چشم تمام آدم ها ، اشتیاق بی مانندی موج می زد ، انگار که همه شان عاشق بودند و انگار که خبرهای خوبی در راه بود …

حال من خوب است چون ایمان دارم که چیزی به خوب شدنِ حالِ جهانم نمانده ،

چون می توانم زیبایی های دنیا را ببینم ، ارامش بگیرم و دستان مهربان خدا را ببوسم ،

چون می توانم از لبخند دوستانم امید بگیرم و از اخمِ دشمنانم انگیزه !

حال من خوب است ، چون خواسته ام که خوب باشد !

تا زمانى که ارامش را در خودت نیافته‌اى، جاى دیگرى در پى‌اش نگرد.

فرانسوآ_دو_لا_روشفوکو

جملات آرامش و متن های زیبا

روح نا آرام من را

بودنت

ارامش است …

امیرعباس_خالقوردی

عکس پروفایل آرامش + متن زیبا و عکس نوشته درباره آرامش و ریلکس بودن

عکس پروفایل آرامش + متن زیبا و عکس نوشته درباره آرامش و ریلکس بودن