سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهناز افشار کجاست؟ مهناز افشار از ایران رفت

نظر

بعد از حواشی مختلفی که برای این خانم بازگیر به وجود آمد و حرف و حدیث های زیادی درباه او زده شد که گفته میشد قرار است بازداشت شود حالا او تصمیم گرفته که ایران ترک کند.

مهناز افشار کجاست؟

این بازیگر اما طبق اطلاع‌رسانی‌ای که قبلا انجام داده بود، این روزها در آلمان به سر می‌برد و قرار است یک ورکشاپ بازیگری در آنجا برگزار کند. او که بعد از آن ماجرا توییتی منتشر نکرده اما در اینستاگرام استوری‌هایی به فراخور روز می‌گذارد. روز معلم را تبریک می‌گوید و تبلیغ کارگاه بازیگری‌اش را می‌کند.

مهناز افشار کجاست؟ مهناز افشار از ایران رفت

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران  بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد.

همچنین ببینید: بیوگرافی سعید رندی پسر متجاوز به زنان در سوئد

مهناز افشار از ایران رفت

در دوران کودکی عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت،از سیندرلا، صد ویک سگ خالدار،پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی دوران کودکی اش یاد میکند .

همچنین ببینید: حمله آمریکا به ایران بعد از ماه رمضان

مهناز افشار دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.