سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لالایی عاشقانه عایشه گل خواننده ترک برای فرزند زیبایش

نظر

عایشه گل بازیگر و خواننده معروف ترک است که با بازی در فیلم مطرب برای ایرانیان بیشتر شناخته شد. او به تازگی صاحب فرزندی شده و تصاویر زیادی از او منتشر می کند. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از عایشه گل و فرزندش را برای شما قرار دهیم که برای او لالایی می خواند

 

ویدئویی از عایشه گل و فرزندش

در این ویدئو عایشه گل و فرزندش را در کنار هم مشاهده می کنید

ویدئویی از لالایی عایشه گل

درباره عایشه گل بیشتر بدانید

عایشه‌گل در 17 ژوئن 1985 در استانبول متولد شد. اصالت خانوادگی او به ارزنجان بر می‌گردد. عایشه‌گل در خانواده‌ای هنری بزرگ شد و از کودکی با موسیقی انس پیدا کرد. پدرش نوازنده? سازهای بادی بود. دبستان را در مدرسه? فیروزه و دوره? راهنمایی را , در مدرسه? کوجاتاش بارباروس و دبیرستان را در ساری‌یر گذراند.

عایشه گل و فرزندشعایشه گل

عایشه‌گل در مصاحبه با نشریه? اول وطن گفته که در دوران تحصیل همیشه عضو گروه‌های موسیقی در مدرسه بوده‌است. تحصیلات دانشگاهی‌اش را به اصرار خانواده در رشته? مدیریت تجارت در دانشگاه آتاترک انجام داد و پس یک سال کارمندی بانک در بخش خصوصی، از دست رئیسش عصبانی شد و ترانه‌ای نوشت و سپس ترانه‌ای دیگر نوشت و کم‌کم به وادی هنرهای ترانه‌سرایی و خوانندگی کشیده شد و در کلاس‌های نوازندگی گیتار و پیانو و خوانندگی و رقص شرکت کرد.

عایشه گل و فرزندشعایشه گل و فرزندش و همسرش

عایشه‌گل در 2014 اولین کارش به نام “Gerçe?im Seninle” را منتشر کرد که تک‌آهنگی صوتی بود. اولین موزیک ویدئوی عایشه‌گل برای نماهنگ “Cuk” ضبط شد. عایشه‌گل با شرکت موسیقی Ayor Müzik قرارداد دارد و آهنگ‌های “Vur Dizine” و “Duvardaki Gülü?ler” و “Deniz Ol Gel” و “Liman” را نیز منتشر کرد.

خواننده ترکخواننده ترک

او به روزنامه? آکشام گفته که چون متولد برج جوزا است، هر صبح که از خواب برمی‌خیزد احساس می‌کند فردی متفاوت است و این دلیل متفاوت بودن کارهایش از یکدیگر است. با این همه، عایشه‌گل در ترکیه به شهرت چندانی دست نیافت.

آثار موسیقایی که او تاکنون منتشر کرده از قرار زیر است که همگی به جز آلبوم Söz Verdim تک‌آهنگ هستند

اینستاگرام و ویکی پدیا