سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی و عکسهای مونا فرجاد و همسرش + تصاویر و ماجرای ازدواج

نظر

بیوگرافی کامل مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر ایرانی و متولد 25 فروردین 1364 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.مونا فرجاد | بیوگرافی و عکسهای مونا فرجاد و همسرش در ایرناک مونا فرجاد | بیوگرافی و عکسهای مونا فرجاد و همسرش در ایرناک

فارغ‌التحصیل رشته اقتصادنظری است و خواهر و پدرش هنرمند هستند.

خانواده هنری و اصالت

مونا فرجاد دختر کوچک جلیل فرجاد و خواهر کوچکتر مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است.مونا فرجاد اصالتا مرندی و تورک زبان است.

بازیگری از سه سالگی

به لطف حضور پدر در سه سالگی در برنامه ای بنام بهاران به کارگردانی پدرش بازی کرد، سپس در شش سالگی در سریال بنام حکایتی و حکمتی به کارگردانی یاسینی بازی کرد .

Image result for ?مونا فرجاد?‎

وضعیت ازدواج و همسر مونا فرجاد

مونا فرجاد تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

شروع حرفه ای

بازی در سریال مزرعه آفتابگردان در سال 1382 شروع جدی مونا فرجاد در بازیگری بود، سپس با حضور در سریال پرطرفدار خوش رکاب و ساختمان پزشکان در نقش کتی شناخته تر شد.

از گل خوردن استقلال خوشحال میشم!

لحظه ای که استقلال در بازی ای گل می خورد، شادی می کنم وقتی استقلال در یک بازی گل می خورد، خیلی زیاد ذوق می کنم و خوشحال می شوم و ممتد داد می زنم گـــل گـــل …

بیوگرافی حسین یاری بازیگر و همسرش + تصاویر و ماجرای ازدواج

نویسندگی

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد کلاس‌ های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم .

علاقه به مریل استریپ

دوست دارم با مریل استریپ غذا بخورم.

چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم .

دوبله و نقش کوتاه

وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (1365) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

جنجال مونا فرجاد و معصومه ابتکار

در سال 97 پس از تعریف و تمجید معصومه ابتکار از عملکرد دولت ، مونا فرجاد در یک استوری نوشت :

 بیوگرافی انوشیروان ارجمند و همسرش + علت مرگ

با پدر و مادرمان دوستیم

رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرمان داریم و با آنها دوست هستیم. وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت: «اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.» همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود. شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

شهرت را دوست دارم

شهرت و محبوبیت بخش لاینفک بازیگری است که بسیار خوشایند است. اما ذات بازیگری این که تو شخصیتی را از روی یک نوشته و متن به وجود می‌آوری برایم شگفت‌انگیز است؛ جان دادن به شخصیتی که وجود خارجی ندارد. این برایم خیلی لذت‌بخش است.

اینستاگرام مونا فرجاد

منبع: ویکی پدیا