سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال وارش | بیوگرافی تمام بازیگران سریال وارش + اسامی بازیگران

نظر

سریال وارش | بیوگرافی تمام بازیگران سریال وارش + اسامی بازیگران سریال وارش

سریال وارش به کارگردانی احمد کاوری برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شده و نام قبلی آن بهترین سال های زندگی ما بوده است.

«وارش» به تهیه کنندگی محمودرضا تخشید و نویسندگی جابر قاسمعلی، یک درام پرفراز و نشیب تاریخی و عاشقانه است و اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می‌شود.

وارش بعد از اتمام سریال فوق لیسانسه ها به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

سریال محکومین 2 چند قسمت است؟

این سریال با توجه به داستان سریال و کارگردانی خوب احمد کاوری، پیش بینی می شود با استقبال زیاد مخاطبان همراه باشد.

سریال وارش | بیوگرافی تمام بازیگران سریال وارش + اسامی بازیگران سریال وارش

کارگردان سریال وارش

احمد کاوری متولد 1344، خوزستان، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را در سال 64 با تئاتر آغاز کرد.
او تا سال 70 چند مستند کوتاه از جمله «دار عاشقان» و «دایره معیوب» را کارگردانی نمود. در نگارش فیلم نامه‌های مردی از جنس بلور و قاصدک همکاری داشته‌ است و با بازی در چند فیلم نظیر ارتفاع پست بازیگری را نیز تجربه نموده‌ است.

احمد کاوری در کارنامه کارگردانی خود فیلم های «نفوذی»، «اعتراف با دور تند» و  سریال تلویزیونی  «دختر گمشده» و  «وارش»، «بیدارباش » را دارد.

بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

سریال چند قسمته؟

 سریال وارش در 34 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می شود. داستان مجموعه از دهه 30 روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد. تنوع جغرافیایی لوکیشن ها و روایت پر شاخ و برگ، از جمله ویژگی های این سریال است.

سریال از سرنوشت

 داستان سریال وارش

در خلاصه داستان سریال وارش آمده: یارمحمد برای فرار از گرسنگی و خشکسالی به شمال کشور می رود تا شغل ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی داند ماهیگیریِ آن منطقه در سلطه گردنکشی به نام تراب است، به دریا می زند و مقابل تراب می ایستد. وارش بیوه جواد که سالها تراب در خیال ازدواج با اوست، با دیدن دلاوری یارمحمد دل به او می بندد و به تراب جواب رد می دهد. تراب نقشه ای می چیند تا یارمحمد را از سر راه بردارد اما اتفاقی که هیچکس انتظارش را نمی کشد، از راه رسیده و سرنوشت آدم ها را به هم پیوند می زند.