سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پدر و مادر چینی، کودکان کرونا زده خود را در فرودگاه رها کرده و س

نظر

یک پدر و مادر چینی که قصد سفر به استان هونان را داشتند، پس از آنکه مسئولان فرودگاه نانجینگ مانع سوار شدن یکی از فرزندان‌شان به دلیل احتمالا ابتلا به کرونا شدند، دو فرزند خود را در فرودگاه رها کرده و به تنهایی سوار هواپیما شدند.

به گزارش اکسپرس، این خانواده چینی قصد داشت به همراه دو فرزند خود از فرودگاه نانجینگ به استان هونان بروند ولی مسئولان فرودگاه پس از مشاهده تب بالای پسر خانواده، مانع سوار شدن او به هواپیما شدند.

 Image result for پدر و مادر چینی کرونا"

براساس همین گزارش، والدین این کودک با مسئولان فرودگاه درگیر شده و تا راهی برای سوار کردن فرزندشان به هواپیما بیابند ولی تلاش‎های آنها به جایی نرسید و در آخر آنها پسر و دختر خود را ترک کرده و به تنهایی سوار هواپیما شدند.

احضار سفیر ایران در لندن بعد از بازداشت

یک شاهد عینی گفت، پس از سوار شدن والدین و رها شدن کودکان، این دو کودک به تنهایی سوار هواپیما شدند ولی این موضوع تاخیری سه ساعته در پرواز ایجاد کرد.

این دو کودک چینی اگرچه اجازه سوار شدن به هواپیما را دریافت کردند ولی به دلیل تب بالای یکی از آنها، هیچ کدام از مسافران حاضر به نشستن در کنار آنها نشد و آنها به تنهایی در قسمت جلویی هواپیما نشسته و چند ردیف صندلی پس از آنها خالی ماند.