سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایتالیا پس از شیوع رم ، علائم هشدار دهنده Covid-19 را می بیند

نظر

ایتالیا پس از شیوع رم ، علائم هشدار دهنده Covid-19 را می بیند

آژانس برتر بهداشت و درمان ایتالیا روز جمعه پس از دیدن هفته گذشته "علائم هشدار دهنده" انتقال جدید کروناویو ، به ویژه در مورد شیوع موارد در رم ، احتیاط کرد.

در گزارش هفتگی خود ، موسسه عالی سلامتی (ISS) گفته است که این وضعیت به طور کلی مثبت است اما هنوز "وجود یک گردش خون قابل توجهی از ویروس" وجود دارد.

این آژانس در گزارشی برای هفته 8 تا 14 ژوئن گفت: "در برخی مناطق تعداد زیادی از موارد جدید عفونت COVID-19 همچنان گزارش شده است."



Romeلاتزیو ، منطقه ای از جمله پایتخت رم ، در مواردی صدر بود که بیش از لومباردی ، مرکز اصلی اپیدمی در این کشور بود.

دو شیوع در روزهای اخیر در رم شناسایی شد ، که مقامات بهداشت می گویند اوضاع "تحت کنترل" است. یکی ساختمان غیرقانونی اشغالی در یک محله طبقه کارگر و دیگری در بیمارستان بود.

در این گزارش آمده است: "این امر باید موجب احتیاط شود زیرا این امر نشان می دهد که در مناطق خاصی از کشور ، هنوز ویروس ویروس قابل توجه است."

این بیماری همه گیر بیش از 34 هزار و 500 نفر در ایتالیا کشته شده است ، از آنجا که اولین مورد در Codogno در لومباردی ثبت شد ، اولین عفونت شناسایی شده در خارج از چین جایی که این بیماری در دسامبر 2019 ظاهر شد.

به نظر می رسد این بیماری اکنون در ایتالیا تحت کنترل است ، به طور متوسط روزانه چند ده کشته و تعداد عفونت ها کاهش می یابد.


سوتی عجیب ریحانه پارسا درباره توییت