سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمله خونین به نصرت میرعظیمی بازیگر دودکش و امیر دشتی

نظر

شب 28 خردادماه نصرت میرعظیمی بازیگر نقش هوشنگ کارگر قایشویی مشتاق و امیر دشتی بازیگر سریال قهوه تلخ مورد حمله تعدادی افراد ناشناس در شهرک قلعه میر قرار گرفتند و بشدت مجروح شد

بر اساس آخرین گزارش گویا این بازیگر و کارگردان مطرح به منظور تشویق مردم برای حمایت از آیت الله رئیسی در آن منطقه حضور پیدا کرده بود که به‌صورت ناجوانمردانه مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار می‌گیرد.

ماجرای حمله به نصرت میر عظیمی بازیگر دودکش +تصاویر | پایگاه خبری افکارنیوز

حسن نوروزی نماینده مردم در خانه ملت نیز با اظهار تاسف و همدردی با این کارگردان و بازیگر خواستار شناسایی و برخورد قاطع با عوامل حمله به میر عظیمی شد

علت حمله و چاقوکشی به دو هنرمند به دلیل تشویق مردم برای حضور در انتخابات و برای حمایت از آیت الله رئیسی در شهرک قلعه میر بوده که به ناگاه از سوی تعدادی افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفتند.

 

این دو هنرمند که بر اثر این حملات به شدت مجروح شده بودند، برای درمان راهی بیمارستان شدند و تصاویر آنها روی تخت بیمارستان در فضای مجازی خبرساز شده است.

نصرت میرعظیمی در سریال پرمخاطب «دودکش» در نقش هوشنگ کارگر قالیشویی ایفای نقش کرده بود و مریم فهیمی نیز مشاوره خانواده می باشد که در یک استوری خبر زخمی و مصدومیت همسرش را اعلام کرد.

امیر دشتی نیز در فیلم ها و سریال های بسیاری از جمله قهوه تلخ، دموکراسی در روز روشن، ناسپاس، سه پنج دو، سالهای مشروطه، شبی با عبدی،سرزمین کهن ایفای نقش کرده است و در فیلم «آقای مربی» به کارگردانی نصرت میرعظیمی در سمت جانشین تهیه کننده حضور داشته است.