سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی مرضیه ابراهیمی و ازدواج و همسر مرضیه ابراهیمی کیست

نظر

بیوگرافی مرضیه ابراهیمی

مرضیه ابراهیمی (marzieh ebrahimi) متولد 1368 در اصفهان می باشد. او ماما در یکی از بیمارستان های اصفهان و از قربانیان حادثه اسیدپاشی در سال 1393 می باشد.

سوابق و شغل

ابراهیمی قبل از حادثه اسیدپاشی در خیابان توحید اصفهان در یکی از بیمارستان این شهر به شغل مامایی مشغول بود. او قبل از این حادثه در بیمارستان ماما بود و برای خود برنامه‌ها داشت، اما حادثه تلخ اسیدپاشی او را از اهداف پیش رو باز نگه داشت.

 

ازدواج و همسر مرضیه ابراهیمی کیست

خانم ابراهیمی در سال 1396 با یک استاد زیان انگلیسی به نام مهرداد ازدواج کرد.

او درباره واکنش همسرش به حادثه اسیدپاشی و تغییر چهره اش گفته: مهرداد این‌طوری نیست. درون آدم‌ها مهم است؛ درون آدم‌ها برای ازدواج خیلی مهم است. من شاید اگر جای مهرداد بودم، نمی‌ماندم یا اوضاع فرق میکرد، ولی مهرداد با درون من عهد بسته بود و آن عهد را نشکست. او زندگی را ادامه داد و به نظرم این خیلی ارزنده است. البته این را بدانیم که تعداد این آدم‌ها خیلی کم است

 

عکس ها و تصاویر مرضیه ابراهیمی قبل از اسیدپاشی

مرضیه قبل از اسیدپاشی دختری چشم رنگی با صورتی زیبا بود که بعد از  جریان اسیدپاشی در خیابان توحید اصفهان ،سمت چپ صورتش سوخته، چشم چپش نابینا شده، ابرو و گوش چپش هم از بین رفته. دست‌ها و سمت چپ بدنش هم دچار سوختگی شده است

 

ماجرا و علت اسیدپاشی

ماه مهر 1393 خبر اسید پاشی توسط موتورسوارانی به روی دختران اصفهان منتشر شد . مرضیه یکی از دختران جوانی بوده که قربانی اسید پاشی شد.

روز حادثه مرضیه برای پارک کردن ماشین از آینه به پشت سر نگاه کرد؛ این آخرین باری بود که او چهره خود را «سالم» در آینه می‌دید. خبر اسیدپاشی‌های زنجیره‌ای در اصفهان پیچیده بود اما مرضیه گمان نمی‌کرد که خودش «آخرین هدف اسیدپاش» باشد. شیشه پنجره ماشین را تا نیمه پایین داد.

 

یکی از قربانیان اسیدپاشی در اصفهان ازدواج کرد | Euronews

 

چند دقیقه بعد موتورسواری با یک بطری پر از اسید از پیچ خیابان مهرداد به او نزدیک شد و در یک لحظه اسید را از نیمه باز پنجره ماشین، روی صورت او خالی کرد و پا به فرار گذاشت. اکنون هفت ماه از آن روز می‌گذرد. چشم چپ مرضیه نابینا شده و نیمی از صورت و بدنش سوخته است.

ساعت، روز و محل وقوع حادثه را به خوبی به یاد دارد؛ ساعت 18:30 بیست و سوم مهرماه 93، خیابان توحید، نبش مهرداد.

پیج اینستاگرام مرضیه ابراهیمی

 

صفه رسمی وی با نشانی فعال است که با کلیک روی لینک درج شده میتوانید marziehebrahimi.official وارد پیج اینستاگرام ایشان شوید

مرضیه در جدیدترین پست خود با انشتار عکس زیر نوشصت: شبیه بُغضِ نوزادی که ساعت هاست می گِریَد،
پُر از حرفم،
کسی اما زبانم را نمی فهمد…