سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی سرنا امینی و همسرش کیست + کلیپ خنده دار سرنا امینی

نظر

بیوگرافی سرنا امینی و همسرش کیست + کلیپ خنده دار سرنا امینی را درید. این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

از زمانی که گوشی های تلفن همراه در بین مردم رونق پیدا کرده فضای مجازی نیز به شدت بازارش داغ شده و افراد زیادی هستند که از این تریبون رایگان استفاده کرده و استعداد و هنرهای خود را به معرض نمایش گذاشته اند. حالا امروز میخواهیم درباره یکی از این چهره های با استعداد نام ببریم که توانسته با ساخت کلیپ های طنز با موضوعات مختلف فالوئرهای میلیونی به دست اورد.

بیوگرافی سرنا امینی

سرنا امینی دختر با استعداد ایرانی متولد بیست و هشتم دی ماه سال 1372 میباشد و اصالتاً مشهدی میباشد

سرنا امینی فعالیت خود در فضای مجازی را مدت زیادی نیست که آغاز کرده است او در ابتدا با انتشار ویدیوهای طنز و دابسمش در صفحه شخصی خود مورد استقبال قرار گرفت او کلیپ های زیادی دارد و در کلیپ های خود به بررسی مسائل و مشکلات جامعه اما به سبک طنز می می‌پردازد

سرنا امینی - طنز سرنا - سرنا امینی جدید - سرنا امینی خنده دار - دانلود نرم  افزار موبایل و PC

ایشان یکی از استعدادهای بازیگری بوده که به صورت آزاد و در شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ های طنز میکند و از این طریق توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در حال حاصر پیج های اینستاگرام و یوتیوب او دنبال کننده های زیادی را به دست اورده است.

بیوگرافی بازیگران زن

کلیپ های خنده دار و کمدی

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که او استعدادش در ساخت فیلم های کمدی بیشتر از برخی از کارگردان های حرفه ای سینما است.

کلیپ های ساخت او در گوگل به ترند تبدیل میشود که نشان دهنده علاقمند بودن بسیاری از مردم به کلیپ های او است.

 

هرچند که درباره بیوگرافی و زندگی شخصی خود اطلاعاتی را تا به حال منتشر نکرده است اما با توجه به ساخت کلیپ هایش گمان میرود که او در رشته بازیگری و یا فیلمسازی تحصیل کرده است این دختر جوان با استفاده کلیپ هایش توانسته به کسب درامد هم بپردازد و با استفاده از تبلیغات درون کلیپ هایش مبالغی را نیز برای امرار معاش دریافت کند.

کلیپ هایی که این دختر میسازد بیشتر به مشکلات جامعه و همچنین مشکلات و دغدغه های روزمره مردم مربوط است و به همین دلیل است که خیلی زود مورد استقبال قرار گرفته است.

 

اگر شما درباره بیوگرافی و زندگینامه سرنا امینی اطلاعاتی دارید میتوانید در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی ایشان در این صفحه کمک کرده باشید.

جالب است بدانید این چهره در یکی از عکس هایش که در دی ماه 99 منتشر کرده است نوشته:

چند ماه پیش با خودم میگفتم خدایا یعنی میشه تا روز تولدم صد هزار تا فالوور داشته باشم ? و خدا امسال بهترین هدیه رو بهم داد ? وجود شما واسم بهترین هدیه ست تولدم مبارککککک ? عاشقتونم ??????

 

این در حالی است که وی در حال حاضر که بهمن 99 است و در عرض 1 ماه به بیش از 2میلیون رسیده است