سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شروع اولین سرشماری حیوانات وحشی کنیا

نظر

یک هواپیمای سبک با ماموریت شمارش گونه های شاخص کنیا در اولین سرشماری در نوع خود ، آماده می شود تا در مرکز تحقیقات مپالا به آسمان بپردازد.
در آن یک خلبان ، ناظر صندلی جلو و دو ناظر صندلی عقب دیگر قرار دارند ، یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست.

قبل از اینکه هواپیما از هواپیما خارج شود ، استفان ندامبوکی ، که یک دانشمند تحقیقاتی از موسسه آموزش تحقیقات حیات وحش است ، اطمینان می دهد که همه چیز مرتب است.

وی می گوید: "ما باید نام ناظران ، خلبانان ، زمان شروع و مأموریت خود را در دیکتافون ثبت کنیم."



Wildebeests are seen within the Kimana Sanctuary, part of a crucial wildlife corridor that links the Amboseli National Park to the Chyulu Hills and Tsavo protected areas, within the Amboseli ecosystem in Kimana, Kenya February 8, 2021. Picture taken February 8, 2021. REUTERS/Thomas Mukoya

ندامبوکی در زمره دانشمندان تحقیقاتی است که در سرشماری ملی حیات وحش کشور و حیوانات وحشی آبزی که در 7 ماه مه راه اندازی شد ، شرکت می کند.

گردشگری CS نجیب بالالا ریاست راه اندازی در ذخیره گاه ملی شیمبا هیلز در شهرستان کوال را بر عهده داشت.



با وجود شیوع سویه دلتا، انگلستان محدودیتهای کرونایی را لغو میکند

بالاالا اخیراً گفته است که این کشور 35000 فیل ، 1600 کرگدن ، 100000 زرافه ، 2400 شیر و 2000 گورخر گری دارد.

با این حال ، اطلاعات مربوط به برخی حیات وحش ، مانند یوزپلنگ ، پلنگ ، کفتارهای لکه دار و پانگلین های در معرض خطر موجود نیست. این سرشماری به طور کامل توسط دولت تأمین می شود و توسط وزارت جهانگردی و حیات وحش ، خدمات حیات وحش کنیا و موسسه تحقیق و آموزش حیات وحش که به تازگی ایجاد شده است.

این کشور را قادر می سازد داده های تصفیه شده ای در مورد حیات وحش داشته و از مکان آنها مطلع شود. سرشماری حیوانات

Ndambuki در حالی که یک به روزرسانی را در یک دیکتافون ضبط می کند ادامه داد: و رز در سمت چپ. "

بلوک 22 نزدیک حفاظت از حیات وحش Ol Jogi است ، یک سنگر برای زیرگونه کرگدن سیاه شرقی. این محافظه کاری در سال 1980 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین محافظین در منطقه لائیکیپیا در کنیا است.

Ol Jogi یکی از موفق ترین برنامه های پرورش کرگدن را در کنیا ثابت کرده است. این کرگدن با کمک به بازگرداندن مناطقی که تعداد کرگدن در حال کاهش است ، به بسیاری از کرگدن ها کمک کرده است.

محققان به یک نقشه دستی ، سیستم موقعیت یابی جهانی ، صفحه داده ، دوربین و قلم ها مجهز شده اند.