سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی ثریا قاسمی بازیگر سریال زندگی زیباست + همسرش و زندگی شخ

نظر

ثریا قاسمی بازیگر نقش دایی در سزیال زندگی زیباست می باشد . این سریال به کارگردانی قاسم جعفری تولید شده است. با بیوگرافی ثریا قاسمی همراه ما باشید.

 

  • بیوگرافی ثریا قاسمی

ثریا قاسمی (مولود ملاقاسم) بازیگر نام آشنای قدیمی است که در حوزه ی سینما و تلوزیون فعال است. این بازیگر محبوب متولد 28 آذر 1319 در تهران است. وی دختر مرحومه حمیده خیرآبادی و علی ملاقاسم است.

او فعالیت هنری خود را با گویندگی رادیو در دهه 40 آغاز نمود و سپس به تئاتر ورود نمود. همزمان به کار دوبله نیز مشغول بود.

بیوگرافی حسین شهبازی بازیگر و پدر و مادرش +عکس واقعی و اینستاگرام

بازی او در فیلم سینمایی آرامش ساخته ناصر تقوایی اولین حضورش در عرصه ی سینما بود. و همچنین بازی در سریال تلوزیونی پیوند در نقش نصرت کریمی نیز اولین سریالی بود که وی در آن به نقش آفرینی می پرداخت.

  • همسر و فرزندان ثریا قاسمی

رحیم برفراز همسر ثریا قاسمی است وی یک دختر به نام بنفشه و دو پسر به نام بابک و بهروز نیز دارد.

بیوگرافی ثریا قاسمی بازیگر سریال زندگی زیباست + همسرش و زندگی شخصی

  • ثریا قاسمی در سریال زندگی زیباست!

سریال زندگی زیباست به تازگی از شبکه دو سیما پخش می شود کارگردان این سریال قاسم جعفری و تهیه کننده آن جواد نوروز بیگی است. این اثر نوشته پریسا شمس می باشد.

سریال زندگی زیباست روایت گر چگونگی رسیدن هفت عاشق و معشوق به یکدیگر است.

در این سریال بازیگران تازه کار زیادی را کنار بازیگرانبا تجربه ای نظیر ثریا قاسمی ، نیما رئیسی، امید روحانی، بیژن بنفشه خواه و… به ایفای نقش می پردازند.

  • ثریا قاسمی بازیگر سینما

بازی در فیلم سینمایی عروسک، دعوت، در شب عروسی، دختر میلیونر، ملودی، سریلند، محاکمه،رستگاری در هشت و بیست دقیقه، سرود تولد، معادله، بله برون، عشق فیلم، خاکستری، حریف دل، مجسمه، خواستگاری؛ستاره و الماس، شام آخر، دختر شیرینی فروش، مارال، خانه ابری، زنده باد و …. از آثاری است که این هنرمند نام اشنا در آن به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی ثریا قاسمی بازیگر سریال زندگی زیباست + همسرش و زندگی شخصی

  • حضور در قاب تلوزیون

این بازیگر در سریال های زیادی نظیر ستاره حیات، جراحت، بیا از گذشته حرف بزنیم، صاحبدلان، او یک فرشته بود، شب دهم، قلب یخی، در قلب من، در پناه تو، تلخ و شیرین، زندگی زیباست، بچه مهندس 4، بچه منهدس3، هیئت مدیره، پشت بام تهران، معمای شاه، تغییر وارونه یک رویا، رخصت، فاخته، آوای باران، سرزمین کهن، نابرده رنج، قفسی برای پرواز، دفترخانه شماره 13، آرام میگیریم، پس از باران،فاصله، گل های آفتابگردان چهل سرباز و… به ایفای نقش پرداخته است.

  • ثریا قاسمی در شبکه خانگی

این بازیگر توانا در سریال آقازاده نیز به نقش آفرینی پرداخته است . این سریال به صورت هفتگی از شبکه نمایش خانگی پخش می شد.

سریال زندگی زیباست

ثریا قاسمی