سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیالیست و همسرش

نظر

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیالیست و همسرش را به همراه سوابق ورزشی و تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرام وی را در این بخش از مجله موج تازه ببینید.

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیالیست و همسرش

خانم مونا دریس محمودی  در سال 1372 در شهر اصفهان دیده به جهان گشوده است  وی به عنوان یکی از والیبالیست های تیم ملی والیبال ایران می باشد که در پست مدافع میانی توپ میزند .

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست

وی فارغ التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه اصفهان می باشد.

ازدواج علی شعبانی و زهرا یزدانی دو کشتی

سوابق ورزشی

که سابقه حضور در تیم های چون ذوب آهن اصفهان را در کارنامه ورزشی خود دارا می باشد وی با حضور در تیم ذوب آهن توانست عنوان قهرمانی را در لیگ برتر والیبال ایران کسب کند.

اوج موفقیت

مونا دریس محمودی وقتی فقط 20 سال بود خیلی زود به سبب در خشش در حرفه والیبال به تیم ملی ایران دعوت شد و توانست افتخارات بسیاری را در بازی های ملی جوانان از آن خود کند و به سبب موفقیت های چشمگیرش یلی زود به تیم بزرگسالان راه یافت  و در جام ملت های سال 2019توانست عنوان مقام هفتم را  در بازی های ملی  در کنار هم تیمی های خود کسب کند.

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست

ماجرای لژونر شدن در پرتغال

وی سرعتی زن تیم ملی والیبال بانوان ایران با عقد قراردادی رسمی به باشگاه بواویشتا پرتغال پیوست.

بیوگرافی حسین شهبازی بازیگر و پدر و مادرش +عکس واقعی و اینستا

پیش از این نیز مهتاب رحمانی، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بانوان ایران نیز به بواویشتا پیوسته بود تا به این ترتیب زوج بانوان ایرانی در این تیم کامل شود.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به صورت قرضی راهی تیم بواویشتا پرتغال شده بود و به این ترتیب جمع بازیکنان ایرانی این باشگاه به سه ورزشکار افزایش یافت.

بیوگرافی مونا دریس محمودی

ازدواج و همسر

وی مجرد می باشد و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

اینستاگرام مونا دریس محمودی

در اینستاگرام صفحه ای به اسم ایشان یافت نشد اگر شما از اینستاگرام این بانو ورزشکار اطلاع دارید در قسمت دیدگاه ها پایین صحفه برایمان به اشتراک بذارید.

بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست

  •