سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باندهای گراپل: مبارزان افغان در میدان غبارآلود کابل به دنبال افت

نظر

هر آخر هفته ، مبارزان از سراسر افغانستان در یک میدان عمومی در پایتخت گرد هم می آیند تا مهارت های خود را در ورزشی که ترکیبی از جودو و کشتی است با یکدیگر مقایسه کنند.
مسابقات غیررسمی کشتی در کابل جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جلب می کند و هواداران طرفداران مورد علاقه خود را - معمولاً کسی از وطن خود - تشویق می کنند و کسانی را که می خواهند باخت ببینند ، مسخره می کنند. طرفداران برای مورد علاقه خود - که معمولاً کسی از منطقه خودشان است - تشویق می کنند و به کسانی که می خواهند آنها را ببازند ، مسخره می کنند

گردهمایی های غیررسمی جمعیت زیادی از طرفداران را به خود جلب می کند ، با طرفداران که مورد علاقه خود را تشویق می کنند - معمولاً کسی از منطقه خودشان - و کسانی را که می خواهند باخت ببینند ، مسخره می کنند.

خاکسپاری دختران افغان در ناامنی (+عکس)/ خشم هزاره ها در کابل - عصر ایران

محمد عاطف ، 31 ساله خوش ساخت از ولایت سمنگان در شمال افغانستان ، پس از برکناری حریف خود با پرتاب متخصص گفت: "من 17 سال است که می جنگم."

"سمنگان ، قندوز ، بغلان محبوب است - و کشتی گیران معروف زیادی در شبرغان نیز وجود دارد."

جودو و کشتی در شمال از محبوبیت خاصی برخوردار است ، زیرا روستاها و مناطق قهرمانان محلی را برای مسابقات منطقه ای و حتی افتخار ملی ارائه می دهند.
جودو و کشتی در شمال افغانستان از محبوبیت خاصی برخوردار است ، زیرا روستاها و ولسوالی ها قهرمانان محلی تولید می کنند که برای مسابقات منطقه ای و حتی افتخار ملی ارائه می شود. برای مسابقات منطقه ای و حتی افتخار ملی

 مبارزان افغان در میدان غبارآلود کابل به دنبال افتخار هستند

نظم و انضباطی که افغان ها در زمین گرد و خاک دنبال می کنند ترکیبی از هر دو است ، با داوران که مطمئن می شوند از قوانین مبهم پیروی می کنند و برنده اعلام می شود.

مسابقات معمولاً به سرعت حل می شود - مبارزه به ندرت بیش از یک یا دو دقیقه طول می کشد - حریفان بدون توجه به نتیجه یکدیگر را در آغوش ورزشی می گیرند.

عاطف پس از کنار زدن رقیب خود با پرتاب آکروباتیک گفت: "امروز رقیب من از کندز بود."

کری خواندن (هاجر دباغی) در رختکن

من از تکنیک مارپیچی استفاده کردم و در نهایت او را شکست دادم. "

مسابقات توسط مروجانی انجام می شود که حریفان را بر اساس ترکیب وزن و رکورد انتخاب می کنند.
در جمعیتی که در کابل جمع شده بودند هیچ نشانه ای از طالبان وجود نداشت - حاضران می گویند که این گروه از مسابقات فیزیکی خودداری می کند