سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شاهزاده ویلیام از مسابقه فضایی انتقاد می کند زیرا در عوض خواستار

نظر

دوک کمبریج مسابقه فضایی و گردشگری فضایی را مورد انتقاد قرار داد و گفت: بزرگترین ذهنهای جهان باید به جای آن بر روی تلاش برای اصلاح زمین تمرکز کنند.

اظهارات شاهزاده ویلیام ، در مصاحبه با BBC Newscast در BBC Sounds ، یک روز پس از اینکه تاریخچه ویلیام شاتنر از Star Trek با تبدیل شدن به مسن ترین فرد در فضا ، تاریخ ساز شد ، پخش می شود.

دوک کمبریج © PA Wire دوک کمبریج بازیگر 90 ساله که به دلیل بازی در نقش کاپیتان جیمز تی کرک معروف است ، روز چهارشنبه با موشکی که توسط شرکت مسافرتی فضایی جف بزوس ، بنیانگذار آمازون ، بلو ساخته شد ، از صحرای تگزاس خارج شد. اصل و نسب.



The Duke of Cambridge during his BBC Newscast interview (Kensington Palace/PA)دوک ، که قبل از اهدای جوایز Earthshot در مورد تغییرات آب و هوایی مصاحبه کرد ، گفت: "ما به برخی از بزرگترین مغزها و ذهنهای جهان متمرکز بر تلاش برای ترمیم این سیاره نیاز داریم ، نه تلاش برای یافتن مکان بعدی برای رفتن و زندگی. ”
 

برندگان جشنواره کن معرفی شدند؛ فرهادی «جایزه بزرگ» را از آن خود


وی همچنین به اجلاس Cop26 ، جایی که رهبران جهان در پایان ماه در گلاسکو گردهم می آیند ، درمورد "صحبت های هوشمندانه ، کلمات هوشمندانه اما اقدامات کافی" هشدار داد.

وی گفت: "من فکر می کنم که COP بسیار واضح و صادقانه در مورد مشکلات و راه حل های موجود صحبت کند ، بسیار مهم است."

"ما نمی توانیم باهوش تر صحبت کنیم ، کلمات هوشمندانه داشته باشیم اما عمل کافی نداشته باشیم."

دوک نگرانی های خود را در مورد افزایش اضطراب آب و هوا در جوانان بیان کرد و گفت اگر پسر بزرگش ، شاهزاده جورج ، مجبور باشد در مدت 30 سال در مورد همین موضوع صحبت کند ، آن هم یک فاجعه مطلق. به

"ما شاهد افزایش اضطراب آب و هوا هستیم. می دانید ، مردم ، جوانان در حال بزرگ شدن در جایی هستند که آینده آنها اساساً در تمام مدت تهدید می شود.

او گفت: "این بسیار ناراحت کننده است و می دانید ، بسیار اضطراب آور است."

ویلیام اضافه کرد که پدرش ، شاهزاده ولز ، که به خاطر تعهد دیرینه خود به مسائل سبز شهرت دارد ، هنگامی که برای اولین بار در مورد تغییرات آب و هوا صحبت کرد ، "سواری سختی" داشت.

دوک ، که با مجری اخبار ، آدام فلمینگ ، مصاحبه کرد ، گفت که پدربزرگ مرحومش ، دوک ادینبورگ ، علاقه سلطنتی به مسائل زیست محیطی را آغاز کرده است.