سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال شاه رگ | اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شاهرگ

نظر

 اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شاه رگ را مرور می کنیم. شاهرگ عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سید جلال اشکذری  و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می شود.

این سریال در حال و هوای دهه 60 روایت می شود  و به قلم کریم لک زاده به نگارش درآمده و در 30 قسمت ساخته می شود. مجری طرح این پروژه موسسه فرهنگی و هنری وصف صباست و در خلاصه داستان «شاه رگ» آمده است: در سال‌های نا آرام پس از انقلاب در سال 60، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی بر عهده دارند؛ چرا که عقربه های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

بیوگرافی بازیگران سریال شاه رگ + عکس و اسامی بازیگران سریال شاهرگ

بیوگرافی بازیگران سریال شاه رگ + عکس و اسامی بازیگران

عباس غزالی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، حسین پاکدل، عطا عمرانی و…. از بازیگران  سریال تلویزیونی‌  شاه رگ هستند.

هنوز به صورت کامل بازیگران این سریال معرفی نشدند.

بازیگران فیلم آلرژی و بیوگرافی حسام منظور و همسرش

عباس غزالی در سریال شاه رگ

عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون متولد  14بهمن ماه سال 1363 در تهران می باشد مدرک تحصیلی وی لیسانس کاردانی از دانشگاه جامع علمی کاربردی است. او 5 برادر و یک خواهر دارد که یکی از برادرهایش یونس غزالی بازیگر می باشد که در سریال وضعیت سفید ایفای نقش داشته است . عباس غزالی به خاطر حضورش در سریال وضعیت سفید و بازی در نقش بهروز به شهرت رسید. وی طرفدار تیم پرسپولیس می باشد او نجاری و عکاسی را دوست دارد و دست به قلم می شود و نویسندگی هم می کند و از تفریحاتش دیدن فیلم و خواندن مجله می باشد.

او از کودکی علاقه مند به فوتبال و هنر بوده که بازیگری را انتخاب کرده و در کانون حر دوره دیده است او در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده که  جدیدترین کارش سریال مینو می باشد که در نقش رضا در کنار بازیگرانی مثل سیاوش طهمورث ،محمود پاک‌نیت،پروانه معصومی،سلمان فرخنده و مهدی نساج بازی کرده است.

عباس غزالی در 27 مهر ماه 1373 ازدواج کرده و متاهل می باشد.

بیوگرافی نیما رئیسی

نیما رئیسی  در شهر رشت به دنیا آمده‌ و متولد 3 مرداد 1354 است، او   علاوه بر بازیگری، خوانندگی، دوبله، اجرا و گویندگی می‌کند. نیما رئیسی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران است. وی 2 برادر و یک خواهر دارد و رابطه بسیار خوبی هم با آنها دارد. نیما رئیسی بعد از قبولی در دانشگاه به تهران آمد و ماندگار شد. وی بلافاصله بعد از ورود به دنیای بازیگری وارد عرصه دوبله و گویندگی و سپس خوانندگی شد.

نیما رئیسی در دهه 80 ازدواج کرده است.