سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی «بابک مرادی» فوتبالیست و همسرش + اینستاگرام،

نظر

 بابک مرادی بازیکن تیم استقلال تهران می باشد. با بیوگرافی، زندگی شخصی و سوابق ورزشی این بازیکن همراه ما باشید

بیوگرافی بابک مرادی 

بابک مرادی 7 مرداد  سال 1372 در یاسوج متولد شد. این بازیکن با 177 سانتی و فوتبالیست مو فرفری ایران متر قد وینگر چپ فوتبال است و از نظر سرعت، تکنیک و شوت زنی از موفق ترین بازیکنان لیگ بوده است. بابک مرادی که به مارکوپولوی فوتبال ایران معروف است در طی 11 ساله فعالیت خود در فوتبال در تیم های زیادی بازی کرده است . او هم اکنون بازیکن تیم استقلال تهران است. 

 

 چرا مجیدی به بابک مرادی اجازه تمرین نداد؟ | خبرگزاری ایلنا

تحصیلات و ازدواج

از تحصیلات بابک مرادی اطلاعات دقیقی در دست نیست. مرادی هنوز ازدواج نکرده است و مجرد است.

 

سوابق ورزشی

بابک مردای فوتبال را به صورت جدی و حرفه ای از  16 سالگی و با حضور در تیم جوانان فجر سپاسی شیراز آغاز کرد، اگرچه فقط یک فصل در این تیم بازی کرد. سپس به مدت یکسال تیم جوانان شهردار یاسوج رفت. تیم های بعدی او پارسه تهران، فولاد یزد، شهرداری تبریز،سیاه جامگان مشهد، فولاد خوزستان و در نهایت به ماشین سازی تبریز پیوست.

بابک مرادی در طی حضورش در ماشین سازی، بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت تا اینکه در سال 99 با فسخ قرارداد خود با ماشین سازی در یک قرارداد دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست و به آرزویی که کودکی داشت رسید.

 

ماجرای جدایی بابک مرادی از استقلال 

بابک مرادی که در سال 99 و با قراردادی 2 ساله به استقلال آمده بود، طی روزهای گذشته اخباری درباره مخالفت فرهاد مجیدی با حضورش در تمرین منتشر شد. طبق اعلام رسمی باشگاه استقلال، این مسئله به دلیل بی انضباطی بوده است و گویا مرادی از دستورات تاکتیکی مجیدی سرپیچی کرده است.

فرهاد مجیدی در دوران سرمربی گری خود بر سر مسائل انضباطی بازیکنان بارها به مسئله خورده است. بابک مرادی نیز دومین بازیکنی است که مورد غضب مجیدی قرار گرفته است. حالا بابک مرادی در بلک لیست مجیدی قرار گرفته و گویا جایی در تفکرات مجیدی ندارد و باید از همین حالا به فکر انتخاب تیم بعدی خودش باشد.

 

اینساگرام

صفحه اینستاگرامی بابک مرادی به آدرس babk_moradi  می باشد که 379k دنبال کننده دارد.