سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سریال دوقلوها | بازیگران و خلاصه داستان و قسمت های سریال دوقلوها

نظر

سریال دوقلوها برای پخش از شبکه دو روی آنتن رفته و از 11 آبان ماه 98 خانواده ها می توانند برنامه و سریال مورد علاقه خودشان را در کنار فرزندانشان تماشا کنند و از دیدن برنامه آموزنده لذت ببرند

این سریال تلویزیونی به تهیه‌کنندگی مهدی بصیری و نویسندگی و کارگردانی جمشید بیات ترک در 100 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید و تهیه شده که است که پخش قسمت 24 آن از شنبه 11 آبان ماه هم‌زمان با چهارم ماه ربیع‌الاول شروع می‌شود

زمان و ساعت پخش سریال دوقلوها

دوقلوها مانند گذشته و به روال سابق ساعت 18:45 و روی آنتن شبکه دو سیما رفته و میتوانید در این ساعت منتظر برنامه دلخواهتان باشد

سریال دوقلوها | بازیگران و خلاصه داستان و قسمت های سریال دوقلوها

این سریال کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما، شنبه تا سه شنبه ساعت 18:45 دقیقه روی آنتن شبکه دو می‌رود و تکرار آن هم چهارشنبه تا جمعه ساعت 18:45 دقیقه است.

بازیگران سریال دوقلوها

از جمله بازیگران این سریال : محمد مسلمی ، علی فروتن و حمید گلی، لاله صبوری، محمد شیری ، سیاوش چراغی‌ پور ، علی صابری ، فائقه شلالوند ، محمود راسخ‌فر، پریسا رضایی و سعید امیرسلیمانی به عنوان بازیگران اصلی این سریال هستند و در بعضی از قسمت‌ها یک بازیگر مهمان هم در سریال حضور خواهد داشت.

سریال خروس | خلاصه داستان و اسامی بازیگران

لاله صبوری این روزها نقش خواهر فیتیله‌ای‌ ها را در سریال «دوقلوها» بازی می‌کند. لاله صبوری اعتقاد دارد: متن‌ها و پیشنهادهای حوزه کودک دیگر دلچسبی گذشته را ندارند و «دوقلوها» یک وقار هنری داشت که پذیرفتم باشم.

علی فروتن یکی از سه‌گانه فیتیله‌ای‌هاست که کودکان به آن‌ها علاقه زیادی دارند، همیشه با یک ایده‌پردازی و نوآوری روی آنتن رفته‌اند

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شاهرگ

و توجه بسیاری از فرزندان این مرز و بوم را به خودشان جلب کرده‌اند. حالا او در «دوقلوها» بازی می‌کند و به‌ تعبیر خودش یک کار کاملاً موردپسند کودک امروز که علاقه‌ مند موسیقی‌ های شاد و باطراوت است.

شقایق دلشاد در سریال دوقلو ها

شقایق دلشاد هم که نقش منفی در سریال «دوقلوها» دارد و در حوزه تئاتر بارها برای کودکان با نقش‌های غول و جادوگر روی صحنه رفته، اعتقاد دارد برای کودک باید کاربلدها کار کنند، مثلاً در سریال «دوقلوها» نویسنده درباره فوتبال و تأثیرات فوتبال نوشته که بسیار تأثیرگذار است. باید به بچه‌ها برخی از مسائل را بازگو کرد اما در قالب داستان و طنز. من در این سریال تلاش می‌کنم تا آموزش‌های بهداشتی ارائه دهم که بسیار لازمه پرورش و سبک زندگی سالم است.

 

حمید گلی کاراکتر پیرمردی را بازی می‌کند که محمد مسلمی و علی فروتن عموزاده‌هایش هستند.

عوامل سازنده سریال

عوامل سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: افشین گودرزی، تدوین: رضا شهبازی، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، آهنگساز ترانه‌ها: مهرداد نصرتی، طراح صحنه: بهزاد جعفری، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، دستیار کارگردان: پرویز توتونچی، برنامه‌ریز: مسعود حاتمی، مشاور امور رسانه: لیلا سلمانی.