سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی و اینستاگرام «روزبه کیانی» استاد علوم اعصاب دانشگاه نیو

نظر

 روزبه کیانی، محقق ایرانی و استادیار دانشگاه نیویورک آمریکا می باشد. با بیوگرافی، سوابق علمی و افتخارات او با ما همراه باشید

بیوگرافی روزبه کیانی

روزبه کیانی متولد آمل می باشد. از زندگی شخصی او اطلاعات دقیقی در دست نیست. او استاد دانشگاه، محقق و مخترع می باشد و توانسته در عرصه علمی در سطح جهانی جوایز متعدد را کسب نماید. او اکنون استادیار دانشگاه نیویورک می باشد.

کشف جدید محقق آملی در دانشگاه نیویورک | پایگاه خبری افکارنیوز
 

 

ازدواج و تحصیل

روزبه کیانی فارغ التحصیل رشته علوم اعصاب در مقطع دکترا از دانشگاه شعید بهشتی و فوق دکترا از دانشگاه استنفورد می باشد. از وضعیت تاهل او اطلاعاتی در دست نیست.  

 

بیوگرافی سرمه زکریا

افتخارات

روزبه کیانی به عنوان یکی از اساتید و محققات عرصه علوم اعصاب توانسته جوایز و افتخارات بسیاری را در سطح جهانی کسب نماید که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

دریافت جایزه بهترین ذهن علمی جوان پس از نیم قرن فعالیت  از بنیاد اسلون در سال 2014

کسب عنوان مقاله برتر با کشف عامل تصمیم‌گیری در مغز در نشریه نیچر

رتبه یک المپیاد جهانی شیمی ( کیانی با دریافت 95?641 امتیاز رتبه یک بهترین رتبه‌بندی‌های فردی و جوایز ویژه را از المپیاد جهانی شیمی دریافت نمود)

 

برنده جایزه ترولند 

روزبه کیانی، استادیار ایرانی دانشگاه نیویورک آمریکا جایزه تحقیقاتی ترولند سال 2022 را دریافت کرد. کیانی به دلیل کشفیات خود درباره درک فرآیندهای تصمیم گیری در مغز انسان، این جایزه را کسب نمود.  این جوایز تحقیقاتی سالانه توسط آکادمی ملی علوم آمریکا به محققان برتر اهدا می گردد.