سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی و اینستاگرام «محمد عزت پور» قویترین مرد ایران

نظر

 محمد عزت پور قویترین مرد ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه کشور می باشد. با بیوگرافی و سوابق ورزشی او در ادامه مطلب با ما همراه باشید

بیوگرافی محمد عزت پور

محمد عزت پور 5 آذر سال 1367 در هشترود متولد شد. او اصالتا از دیار طهرابند می باشد. عزت پور یکی از پاورلیفتینگ های موفقی ایران است که در چندین دوره از مسابقات مردان آهنین حضور درخشانی داشته است. 

 

 

 

 عکس های محمد عزت پور قویترین مرد ایران

افتخارات

محمد عزت پور سالهاست در زمینه بدنسازی و پاورلیفتینگ فعالیت حرفه ای می کند. عزت پور از سال 95 در مسابقات کشوری رقابت های قوی ترین مردان ایران شرکت کرد و بعد از آن هر سال در این دوره از مسابقات حضور داشت.  او درسال 97 با درخشش در مسابقات مردان آهنین بیشتر شناخته شد. او در این دوره از مسابقات توانست مقام  پنجمی را از آن خود کند.

عزت پور علاوه بر مسابقات کشوری در مسابقات بین المللی با پرچم ایران نیز حضور داشته است. او در مسابقات جهانی قوی ترین مردان که در ابوظبی و درسال 2018 شرکت نمود و مقام سومی این مسابقات را کسب نمود. او در سال 2019 در مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک آفریقا به فینال راه یافت و به مقام ششمی دست یافت.

 عکس های محمد عزت پور قویترین مرد ایران

قوی ترین مرد ایران در سال 1400

محمد عزت پور به عنوان قویترین مرد سال 1400 انتخاب شد. او پیش از این در سال 98 نیز این عنوان را آن خود کرده بود. به نقل از روابط  عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مرحله فینال شانزدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان قهرمانی باشگاه های کشور برگزار شد و در این محمد عزت پور در مقام اول و به عنوان قوی ترین مرد ایران معرفی گردید. محمد مسن آبادی، علی اکبر جعفری و محمدرضا تازه ور به تربیت مقام های دوم تا چهارم را کسب نمودند.