سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهرام رادان و امیر مقاره خواننده ماکان بند

نظر

نش ریه اینترنتی TC Candler یکی از معتبرترین نشریه های جهانی است که هرساله لیستی 100نفره از جذاب ترین زنان و مردان جهان را منتشر می کند. حضور بهرام رادان و امیر مقاره بازیگران ایرانی در لیست امسال برای ایرانیان جالب توجه است. در پرشین وی درباره حضور بازیگران ایرانی در میان 100 چهره جذاب سال صحبت می کنیم.

 

بهرام رادان بین 100 چهره جذاب سال

نشریه اینترنتی معتبر TC Candler که هر ساله لیستی 100 نفره از زیباترین زنان و جذاب ترین مردان را معرفی می کند .

این نشریه در حالی که کمتر از 2 ماه از سال 2022 گذشته، تعدادی از نامزدهای این عناوین برای سال 2022 را معرفی کرده . گفتنی است معیار این انتخاب بر اساس زیبایی های ژنتیکی، طبیعی و تناسب اندام است. لیست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر می‌شود.

چهره جذاب سال100 چهره جذاب سال

گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان 100 چهره جذاب TC Candler

حضور چهار ایرانی در میان 100 چهره جذاب TC Candler توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

رسانه ها خبر می دهند گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان 100 چهره جذاب سال نشریه اینترنتی TC Candler که هر ساله لیستی 100 نفره از زیباترین زنان و جذاب‌ترین مردان را معرفی می‌کند قرار دارند.

این نشریه در حالی که کمتر از 2 ماه از سال 2022 گذشته تعدادی از نامزد‌های این عناوین برای سال 2022 را معرفی کرده که در بین آن‌ها نام چند چهره‌ی ایرانی نیز دیده می‌شود.

چهره جذاب سالبازیگران ایرانی در میان 100 چهره جذاب سال

گلشیفته فراهانی و گلشن برازش در میان نامزد‌های زیباترین زنان سال 2022 و محمدرضا گلزار و سام اصغری در بین نامزد‌های جذاب‌ترین مردان سال 2022 قرار گرفته اند.

لیست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر می‌شود.

جالب است که گلشیفته فراهانی و محمد رضا گلزار تجربه مشترک بسیار موفقی به نام فیلم بوتیک دارند که در سال 1382 توسط حمید نعمت الله خلق شده و همچنان بسیاری معتقدند بهترین بازی گلزار بوده است

بیوگرافی و ماجرای قتل ناموسی «بناز محمود»