سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس

نظر

 بابک مافی از خوانندگان پاپ ایران می باشد. با بیوگرافی، آهنگ ها و عکسهای اینستاگرامی او در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

بیوگرافی بابک مافی 

بابک مافی 18 فروردین  سال 1359 در خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. او دو برادر دارد. مای از دوران کودکی به موسیقی علاقه نشان داد و شروع به آموزش آن گرفت. از زندگی شخصی او اطلاع دقیقی در دست نیست. 

شروع فعالیت هنری

بابک مافی فعالیت در عرصه هنری در کودکی آغاز کرد و زمانی که 11 ساله بود شروع به آموزش و نواختن پیانو نمود. او سپس به سمت آهنگسازی رفت و به صورت جدی و حرفه ای از سال 82 شروع به آهنگسازی و تنظیم ارکستر نمود.

بعد از آن با خوانندگان مطرحی همکاری داشت و کار آهنگسازی آنها را انجام می داد. او با خوانندگانی همچون علی صادقی، علی لهراسبی، امین رستمی ، علی اصحابی و… همکاری داشته است. 

همکاری مافی فقط به خوانندگان محدود نشد و با تلویزیون نیز همکاری نمود. قطعه به نام خدا که در تیتراژ برنامه صبح بخیر ایران پخش می شد از آثار او می با. او سپس دست به انتشار آلبوم خود با نام احساس پاک زد، اگرچه فعالیت های او در خوانندگی بیشتر به صورت تک آهنگ می باشد. 

بابک مافی

مهاجرت

بهنام بابازاده امروز در استوری خود به عنوان “خواننده پاپ “بابک مافی” هم از ایران مهاجرت کرد” خبر از مهاجرت بابک مافی داد. او در ادامه نوشت شمار مهاجرین موسیقی در سال 1400 از ایران دیگر از دست خارج شده است. هنوز قطعیت این خبر از سوی بابک مافی تایید نشده است.

بابک مافی

آثار

بابک مافی ترانه های و آهنگ های متفاوتی را منتشر نموده است که در اینجا فقط به بخشی از آنها اشاره می کنیم:

فرشته

اینجوری نگام نکن

دیوانه جان

 

بیوگرافی بازیگران سریال آخرین روزهای شاد بودن