سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آرامش در چهارشنبه سوری صحرایی نیوشا ضیغمی

نظر

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان کشورمان است که ازدواج کرده و یک دختر ناز دارد. او این روزها مشغول فیلمبرداری سریال بی نشان بود که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از چهارشنبه سوری نیوشا ضیغمی را برای شما قرار دهیم که در آرامش برگزار کرده است

چهارشنبه سوری نیوشا ضیغمی بازیگر

در این ویدئو چهارشنبه سوری نیوشا ضیغمی را در بیابان می بینید

ویدئویی از نیوشا ضیغمی در چهارشنبه آخر سال

 

سریال «بی‌نشان» سومین پروژه تلویزیونی نیوشا ضیغمی است که با سریال «در چشم باد» اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون ر قم زد و پس از آن در سریال «راستش را بگو» ایفای نقش کرد.

این بازیگر که در نقاط عطف داستان نقش موثری دارد، قرار است کاراکتر «فریده» را ایفا کند که به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود و همسرش است.

چهارشنبه سوری نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی در بی نشان

درباره سریال بی نشان بیشتر بدانید

سریال «بی‌نشان» جدیدترین کار راما قویدل است که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود.احسان امانی ایفاگر نقش دوست قدیمی «شهاب‌الدین» با بازی پرویز فلاحی‌پور و صادق ملک دوست و همکار «شهاب‌الدین» در سایت خبری است.

خداحافظی شهاب حسینی از سینما با ویدئویی شوکه کننده

 

همچنین نسرین نکیسا به عنوان همسر «کاظمی» با بازی قاسم زارع و مادر «مسعود» با بازی مجید واشقانی به این پروژه اضافه شده است.پویان گنجی نیز به عنوان دیگر بازیگر جدید این پروژه نقش پسر بزرگ «شهاب‌الدین» را ایفا می‌کند. به بهانه چهارشنبه سوری نیوشا ضیغمی درباره سریال جدید او بیشتر صحبت می کنیم

چهارشنبه سوری نیوشا ضیغمینیوشا ضیغمی در سریال بی نشان

این سریال به تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی که فیلمبرداری آن تمام شده است، برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، اکبر رحمتی، رضا ایرانمنش، توماج دانش‌بهزادی و قاسم زارع از جمله بازیگران «بی‌نشان» به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه هستند.