سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین بازی های ویدئویی بتمن ؛ خفاش آرکهام در دنیای بازی

نظر

آگر شما هم عاشق دنیای بازی‌های ویدیویی و دنیای گاتهام و شخصیت بتمن هستید، با ما همراه باشید تا بهترین بازی های ویدئویی بتمن را به شما معرفی کنیم.

 

به بهانه‌ی اکران فیلم بتمن با بازی رابرت پتینسون و موفقیت این خفاش محبوبِ دنیای دی‌سی بد نیست نیم نگاهی به بهترین بازی های ویدئویی بتمن در طول تاریخ بیاندازیم.

بتمن، خفاش محبوب دنیای دی‌سی و کمیک داستان بروس وین را روایت می‌کند که پدر و مادرش توسط یک قاتل در بچگی کشته می‌شوند و او به دنبال انتقام از قاتل پدر مادرش هنرهای رزمی یاد می‌گیرد و سعی می‌کند شهر گاتهام را از دست شرور ها و ابر شرور ها پاکسازی کند.

 

بهترین بازی های ویدئویی بتمن

خفاش آرکهام در دنیای بازی

با هم دیگر نگاهی به بهترین بازی های ویدئویی بتمن از لحاظ امتیاز دهی بیاندازیم.

  • Injustice: Gods Among Us
  • Lego Batman 2: DC Super Heroes
  • Batman Begins
  • Batman: Arkham Origins
  • Batman: The Enemy Within
  • Injustice 2
  • The Adventures Of Batman & Robin
  • Batman: Arkham Knight
  • Batman: Arkham Asylum
  • Batman: Arkham City

بهترین بازی های ویدئویی بتمنبهترین بازی های ویدیویی بتمن

محبوبیت این ابرقهرمان در چندین سال اخیر باعث شده است که کمپانی‌های بزرگ بازیسازی به فکر ساخت بازی‌های متفاوتی حول محور این شخصیت بیافتند، و طی چند سال اخیر توانسته‌اند بازی‌های موفقی بسازند و صنعت بازیسازی را با این شخصیت محبوب دنیای کمیک‌های دی‌سی (بهترین کمیک های دی سی تاریخ) با همدیگر به خوبیِ هر چه تمام تر گِره بزنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با همدیگر بپردازیم به بهترین بازی های ویدئویی بتمن.

اگر شخصیت سوپرمن قرار بود یک ابر شرور (شرورترین شخصیت های مارول) باشد چه اتفاقی می‌افتاد؟ این سوالی است که در این بازی ویدئویی که در سال 2013 منتشر شده است به آن پاسخ داده می‌شود. در دنیایی که سوپر من برای انتقام مرگ لوئیس همسرش، که به دست جوکر کشته می‌شود و حالا که تحت تسلط یکی از دشمنان بتمن است می‌خواهد بتمن را هم از پای در بیاورد.

این بازی ویدیویی به سبک بازی‌های مبارزه‌ای ساخته شده است و شما اگر با بازی‌های Mortal Kombat یا Takken ارتباط برقرار کرده‌اید، از این بازی هم خوشتان خواهد آمد. بازی ویدئویی که حول محور شخصیت‌های دنیای دی‌سی است و می‌تواند تا ساعتهای زیادی شما و دوستانتان را سرگرم کند.

متن زیبایی که مونا فائزپور منتشر کرد

 

از سال 2005 که سری بازی‌های جنگ ستارگان به سبک لِگو عرضه شد، این سبک از بازی‌ها طرفداران زیادی در بین گیمرها پیدا کرد و در این بین بتمن با اقتباس از لِگو توانست در سال 2008 یک یازی خلق کند، اما نتوانست توجه زیادی به خودش جلب کند.

تا اینکه در سال 2012 کمپانی دی‌سی با برگرفته از کمیک‌هایش (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید) یک بازی ویدیویی با محوریت لِگو برای گیمرها عرضه کرد و توانست با خط داستانی جذاب و بامزه‌اش یک بازی موفق خلق کند تا به یکی از برترین بازی های ویدئویی Batman تبدیل شود.