سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا ؛ آن ماری سلامه کیست؟

نظر

آن ماری سلامه بازیگر لبنانی است که به تازگی با انتشار عکس‌هایی از آن در صفحات مجازی بر سر زبان‌ها افتاده است. با بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا همراه ما باشید. 

در فصل دوم سریال نجلا آن ماری سلامه بازیگر لبنانی به جمع بازیگران این سریال اضافه شد. آن ماری سلامه بازیگر مسیحی که پیش از آن در سریال حوالی پاییز و در فیلم ایرانی آوازهای سرزمین من بازی کرده بود، در سریال نجلا در نقش سلیمه نقش‌آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا

آن ماری سلامه کیست؟

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلابازیگر لبنانی آن ماری سلامه

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم‌ها
  • بهترین سریال‌ها

آن ماری سلامه متولد 1990 در روستایی بنام فاریا در کشور لبنان است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و فارغ التحصیل بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد می‌باشد.

اولین تجربه بازیگری آن ماری سلامه به فیلم آوازهای سرزمین من در سال 2014 برمی گردد. این فیلم محصول مشترک ایران و لبنان به کارگردانی عباس رافعی و به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی می‌باشد.

و به عنوان بازیگر و نویسنده اعتبار زیادی در جهان عرب دارد .گفته می‌شود برای بازی در سریال تلویزیونی حوالی پاییز دستمزد قابل توجهی دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران فینال جوکر

 

سریال حوالی پاییز دومین تجربه بازیگری این بازیگر لبنانی در ایران می‌باشد. این سریال داستانی عاشقانه دارد که عشق جوان ایرانی به دختر عرب لبنانی را به تصویر می‌کشد و او نقش دختر لبنانی را بازی می‌کند که طرف مقابلش حسین مهری است.

بیوگرافی بازیگر لبنانی نجلابیوگرافی بازیگر لبنانی نجلا

سلامه در رشته هنرهای نمایشی تحصیل کرده و دارای فوق‌لیسانس این رشته ‏است. او نخستین تجربه بازیگری خود را در‌سال 2016 با فیلم‌سینمایی ریشه تجربه کرده. سلامه در ‏ادامه و در‌سال 2017 با حضوری موثر در فیلم وین کنتی گامی به سوی شهرت برداشت و به محبوبیت ‏رسید.