سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ژیلا صادقی مجری معروف روز 23 رمضان در حرم امام رضا علیه السلام

نظر

ژیلا صادقی مجری معروف کشورمان است که چندی پیش بعد از مرگ زهره فکور صبور درگیر حواشی شد و رابطه اش با همسرش زیر سوال رفت. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از ژیلا صادقی در حرم امام رضا را برای شما قرار دهیم که در شب های احیا حضور پیدا کرده است

 

عکس ژیلا صادقی در حرم امام رضا

تصاویری از ژیلا صادقی در مشهد

ژیلا صادقی در حرم امام رضاعکس ژیلا صادقی در حرم امام رضا
ژیلا صادقی در حرم امام رضاژیلا صادقی در حرم
مشهد مقدسمشهد مقدس

آیین احیای شب قدر در حرم امام رضا (ع) برگزار شد

آیین احیای نخستین شب قدر رمضان امسال، با حضور اقشار مختلف مردم در صحن و سرای حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

قرائت قرآن کریم و دعای جوشن کبیر همراه با مرثیه‌سرایی و ذکر توسل به اهل بیت (ع) و سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از جمله برنامه‌های مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام هشتم (ع) بود.

آیت الله سید احمد علم الهدی در این آیین که در صحن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد گفت: شب قدر ما شبی است که غیر از عبادت و دعا، یک حبل الله متین هم وجود دارد که ما را به خدا وصل می‌کند و آن امام علی(ع) است.

ژیلا صادقی در حرم امام رضاحرم امام رضا

وی با بیان اینکه علی(ع) مظلوم ترین مظلومان جهان است، افزود: درباره مظلومیت آن حضرت سخن های بسیاری گفته شده، مظلومیت امیرالمومنین (ع) یک جریانی است که همه زندگی او را فرا گرفته است.

به بهانه حضور ژیلا صادقی در حرم امام رضا درباره شب های احیا در این حرم بیشتر صحبت می کنیم.

موتور سواری مبینا نصیری و همسرش در خیابان های تهران

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: باید ببینیم چه شد مولا بعد از پیامبر(ص) مظلوم واقع شد و مردم، شئون ارزشی آنحضرت را به عنوان نقطه ضعف به حساب آوردند.

وی بیان کرد: در جنگ احد که پیامبر(ص) را محاصره کردند یک نفر با دشمنان می‌جنگید و او کسی جز حضرت علی(ع) نبود که سه هزار نفر لشکر قریش را شکست داد و مجبور به فرار کرد.

شب های احیاشب های احیا

آیت‌الله علم الهدی افزود: این ارزش و قوت امام علی(ع) را مردم گفتند خشونت است، آن حضرت که در کنار بچه یتیم می‌نشست و با او گ ریه می‌کرد را خشن می‌گفتند، چون ابوجهل و عمروبن عبدود را کشته بود.

اینستاگرام و ایرنا