سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس جدید مهناز افشار و دختر زیبایش که بزرگ شده

نظر

مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی است که چند سالی است به خارج کشور رفته است. امروز در پرشین وی می خواهیم عکس مهناز افشار و لیانا دخترش را برای شما قرار دهیم که در اینستاگرام منتشر کرد و نشان می دهد دخترش خیلی بزرگ شده است

 

عکس مهناز افشار و لیانا دخترش

مهناز افشار با انتشار عکس زیر نوشت:

دوستی و واقعی بودن و عشق دادن و احترام دادن به بچه‌ها بهترین راه برای فهمیدن و نزدیک شدن به اونهاست? ما باهم بزرگ میشیم و کودکی میکنیم و سختی و آسونی زندگی را باهم میچشیم

عکس مهناز افشار و لیانا دخترشعکس مهناز افشار و لیانا دخترش در خارج

حمایت مهناز افشار از همسر رضا رویگری

مهناز افشار با انتشار توئیتی به وضعیت دردناک رضا رویگری و انتقادات از همسر جوان این بازیگر واکنش نشان داد.

رتبه بندی قوی ترین مردانی که وارد دنیای بوکس شدند

 

مهناز افشار در حمایت از همسر رضا رویگری در توئیتی نوشت:

آقای رضا رویگری بسیار ددرناک بود، ولی این دلیل نمیشه همسر ایشون رو قضاوت کنیم و اون رو مقصر بدونیم و به خودمون اجازه بدیم وقتی اطلاعات دقیق و حتی درست نداریم سریع حکم صادر کنیم. چه خوب میشه اول مواظب اعمال خودمون باشیم. و حتی از سر دلسوزی برای یکی، دیگری را تخریب نکنیم.

عکس مهناز افشار و لیانا دخترشمهناز افشار

بازیگران ایرانی مقیم خارج از کشور

تعداد زیادی از بازیگرانی ایرانی در خارج از کشور اقامت دارند. در واقع این بازیگران برای همیشه از ایران خارج نشده‌اند. بلکه چند ماهی از سال را که مشغول کار نیستند در کشور دوم خود زندگی می‌کنند. در این بخش از مقاله با بازیگران ایرانی مقیم خارج آشنا می‌شوید.

1? فریبرز عرب نیا

مقیم کشور آمریکا

نام «فریبرز عرب‌نیا» از بازیگران مشهور کشورمان در لیست بازیگران مقیم آمریکا قرار دارد. او از جمله بازیگران ایرانی مقیم خارج است که در آمریکا زندگی می‌کند.

فریبرز عرب نیافریبرز عرب نیا

2? میترا حجار

مقیم کشور آمریکا

شنیده‌ها حاکی از آن است که خانم حجار اکنون اقامت کشور آمریکا را دارد. به‌همین دلیل می‌توان او را از بازیگران ایرانی در خارج از کشور دانست. از آثار معروف میترا حجار باید «اعتراض»، «شب‌های تهران» و «رخساره» را نام برد.

به بهانه عکس مهناز افشار و لیانا دخترش درباره بازیگران مقیم خارج بیشتر صحبت می کنیم.

3? شهاب حسینی

مقیم کشور آمریکا

«شهاب حسینی» از بازیگران ایرانی مقیم خارج است. او همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کرد و فقط برای بازی در فیلم یا سریال به ایران بازمی‌گردد.

4? نسرین مقانلو

مقیم کشور آمریکا

«نسرین مقانلو» بازیگر زن ایرانی ساکن آمریکا است که پس از زندگی 10 ساله در آن کشور به ایران بازگشت.

نسرین مقانلونسرین مقانلو

5? ایرج طهماسب

مقیم کشور کانادا

«ایرج طهماسب» یکی‌دیگر از بازیگران ایرانی مقیم خارج است. او اقامت کشور کانادا را دارد و پس از اتمام پروژه کارش در ایران به کانادا می‌رود. به‌همین دلیل می‌توان او را از بازیگران ایرانی ساکن خارج دانست.