سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبریک تولد بازیگران برای «امین حیایی» از بهرام افشاری تا ژاله صا

نظر

امین حیایی بازیگر خوب کشورمان است که چند سالی است با داوری در برنامه عصر جدید در تلویزیون بیشتر دیده می شود. او دوبار ازدواج کرده و یک پسر بزرگ دارد که او نیز بازیگر است. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از تبریک تولد امین حیایی توسط بازیگران را برای شما قرار دهیم

 

تبریک تولد امین حیایی توسط بازیگران

در این ویدئو تبریک تولد امین حیایی توسط بازیگران و چهره های معروف را می بینید

ویدئویی از تبریکات تولد آقای بازیگر

 

امین حیایی با انتشار عکس کیک تولدش نوشت:

خیلى ممنون از تمامى دوستان و همکارانم و شما مردم عزیز که همیشه به من لطف داشتین آرزوى من صلح ، آرامش و حال خوب براى تک تک شما عزیزان است به امید اتفاقات درست و سربلندى مردم عزیز کشورمان ایران

تبریک تولد امین حیاییکیک تولد امین حیایی

درباره فیلم شب امین حیایی بیشتر بدانید

صدرعاملی «شب» را سال 1386 با بازی عزت‌الله انتظامی، خسرو شکیبایی و امین حیایی ساخت که در بیست‌ودومین دوره جشنواره فیم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین نقش اول را برای حیایی به ارمغان آورد.

ست مشکی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر با کلاه عجیبشان

 

این فیلم براساس طرحی از اصغر فرهادی بود که صدرعاملی درباره آن گفته است: یک روز مهدی فرجی از شبکه یک تلویزیون به من گفت 11 طرح قصه از اصغر فرهادی خریده است، اما او الان نمی‌خواهد آن‌ها کار کند و از من خواست تا آن‌ها را بخوانم. من طرح‌ها را خواندم و متوجه شدم همه آن‌ها با تم زائر است و برای من خیلی وسوسه کننده بود. چهار جلسه با اصغر فرهادی گذاشتم و از بین آن‌ها سه طرح «شب»، «هر شب تنهایی» و «در انتظار معجزه» را انتخاب کردم.

تبریک تولد امین حیاییفیلم شب امین حیایی

صدرعاملی برای ساخت این فیلم سراغ کامبوزیا پرتوی هم رفت تا این هنرمند مطرح، فیلمنامه آن را بنویسد، فیلمنامه‌نویس و کارگردانی که سال 1399 بر اثر کرونا از دنیا رفت تا درگذشته‌های نامدار این فیلم، در کنار انتظامی، شکیبایی و کماتل طباطبایی (تهیه‌کننده) به چهار نفر برسد.

صدرعاملی درباره این فیلم در گفت‌وگویی با فریدون جیرانی بیان کرده بود:‌ برای فیلم «شب» شروع بسیار خوبی داشتیم. زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی قصه را خواند، دو سه نکته داشت و وقتی رعایت شد پذیرفت تا بازی کند و زنده یاد خسرو شکیبایی هم به سرعت پذیرفت.