سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعجب کاربران از چهره بدون آرایش مهناز افشار

نظر

مهناز افشار بازیگر پرحاشیه کشورمان چند سالی است به خارج کشور رفته و در آنجا زندگی می کند . امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از مهناز افشار بدون آرایش را برای شما قرار دهیم که این بازیگر به بهانه رسیدن به میانسالی منتشر کرده است

 

 

عکس مهناز افشار بدون آرایش

مهناز افشار با انتشار عکس زیر نوشت:

میانسالی

دوستش داشته باشیم تا راحت‌تر و قشنگ‌تر پیش بره یک لحظه بدون ژست و فیلتر و قشنگیهای مرسوم، که کلا من خیلی بلدش نیستم

مهناز افشار بدون آرایشعکس مهناز افشار بدون آرایش

تکالیف رشدی دوران میانسالی چیست

به عقیده لوینسون، برای اینکه افراد میانسال رابطه خود را با خودشان و دنیای بیرونی مجدد ارزیابی کنند باید با چهار تکلیف رشد روبرو شوند. هر تکلیف ایجاب می‌کند که فرد بین دو گرایش متضاد، درون خود سازش برقرار کند .

تکالیف رشدی دوران میانسالی

1?جوان- مسن: فرد میانسال باید راه‌های تازه‌ای جوان بودن و پیر بودن پیدا کند. این به معنی دست کشیدن از برخی ویژگی‌های جوانی، تغییر دادن ویژگی‌های دیگر و یافتن معنی مثبت در مسن بودن است. اکثر زنان میانسال وقتی پیرتر می‌شوند درباره ظاهر نه چندان جذاب خود ابراز نگرانی می‌کنند. همچنین مردان میانسال نسبت به پیری جسمانی بسیار حساس هستند.

مهناز افشار بدون آرایشمیانسالی

2?ویرانگری- آفرینش: فرد میانسال که از فناپذیری آگاه‌تر است بر روش‌هایی که به صورت ویرانگرانه عمل کرده تمرکز می‌کند. اعمال آزار دهنده گذشته با همسر، فرزندان، دوستان و همکاران با میل نیرومند به مشارکت در فعالیت‌هایی که رفاه انسان را ارتقا می‌دهند تلاقی می‌شوند.

3?مردانگی- زنانگی: فرد میانسال باید بین اجزای مردانه و زنانه خود تعادل بهتری برقرار کند. برای مردان این به معنی پذیرش بیشتر صفات زنانه مهرورزی و دلسوزی است که به روابط صمیمی کمک می‌کند. برای زنان این به معنی پذیرا بودن بیشتر نسبت به ویژگی‌های «مردانه» استقلال و جسارت است.

دوره میانسالیدوره میانسالی

4?درآمیختگی- جدایی: فرد میانسال باید بین درآمیختگی با دنیای بیرونی و جدایی تعادل بهتری برقرار کند. برای مردان و زنانی که مشاغل موفقی داشته‌اند این به معنی کاهش دادن علاقه به جاه طلبی، پیشرفت و توجه کردن کامل‌تر به خود است. اما زنانی که خود را وقف بزرگ‌ کردن فرزندان کرده یا مشاغل ناخوشایندی داشته‌اند اغلب احساس می‌کنند مجبورند در جهت دیگری پیش بروند.

 تیپ جدید «امیررضا فرامرزی» بازیگر کودکی «دارا حیایی»