سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ماه ماه بنیامین بهادری جایگزین ماه عسل در رمضان 98

نظر

برنامه ماه ماه بنیامین بهادری جایگزین ماه عسل در رمضان 98

هر سال در ماه رمضان یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون ماه عسل احسان علیخانی بود که پیش از افطار از شبکه سه پخش می شد. ساعت پخش ماه عسل و اجرای احسان علیخانی باعث شده بود که هر ساله تعداد زیادی از مردم پای تلویزیون بنشینند.


برنامه ماه ماه بنیامین بهادری جایگزین ماه عسل در رمضان 98

برنامه ماه ماه بنیامین بهادری

با این حال امسال احسان علیخانی با برنامه عصر جدید به تلویزیون آمده است و از سال گذشته این برنامه اول هفته ها از شبکه سه پخش می شده است.

به همین خاطر برخی از همان زمان در مورد پخش ماه عسل رمضان 98 سوالات زیادی داشتند و پدیده هایی در مورد اینکه ماه عسل در رمضان سال 97 پخش میشود یا نه وجود داشت.

 همچنین ببینید: زمان و ساعت پخش تکرار سریال از یادها رفته

طی روزهای گذشته همانطور که مشخص شد فینال برنامه عصر جدید در ماه رمضان 98 از شبکه سه پخش خواهد شد بنابراین به نظر می‌رسد که هرگونه حضور احسان علیخانی در برنامه ماه عسل رمضان 97 منتفی خواهد بود و این برنامه حتماً با اجرای احسان علیخانی پخش نخواهد شد.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد با توجه به اینکه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی هویت یافته بود ساعت پخش ماه عسل رمضان 98 هیچگاه اعلام نخواهد شد چرا که به احتمال زیاد این برنامه در رمضان 98 مهمان خانه های مردم نخواهد بود.

در صورت تغییر برنامه های صدا و سیما و پخش ماه عسل این خبر به روز رسانی می شود

جایگزین ماه عسل

روابط عمومی صداوسیما با انتشار خبری به طور رسمی اعلام کرد بنیامین بهادری خواننده پاپ با اجرای برنامه «ماه ماه» جایگزین برنامه «ماه عسل» می‌شود که بیش 12 سال برنامه همیشگی پیش از افطار شبکه سه و با اجرای احسان علیخانی بود.   «ماه ماه» پیش از اذان مغرب روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

 همچنین ببینید: بیوگرافی حسام منظور و همسرش

"ماه ماه"، اما باید در همان قسمت‌های اول بتواند اعتماد مخاطب همیشگی "ماه عسل" را جذب کند و شاید به همین دلیل است که طبق شنیده‌ها قرار است در اولین قسمت میزبان احسان علیخانی باشد و در دومین قسمت هم محمدرضا گلزار را به روی آنتن بیاورد.

البته اگر این اتفاق رخ دهد باید دید این سیاست تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و روال برنامه "ماه ماه" میزبانی از سلبریتی‌هاست یا این اتفاق فقط برای استارت برنامه رقم می‌خورد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شبکه پنج هم در برنامه "اختیاریه" قرار است مهمانی را به استودیو بیاورد که اگر اتفاق بیفتد برای اولین بار در تلویزیون رخ داده است.