سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیوگرافی امیر نوروزی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق هنری و

نظر

بیوگرافی امیر نوروزی بازیگر و همسرش + اینستاگرام و سوابق هنری و صاویر شخصی و خانوادگی وی را به مناسبت حضور در سریال میخواهم زنده بمانم را در این بخش از مجله موج تازه ببینید.

بیوگرافی امیر نوروزی بازیگر

امیر نوروزی متولد 30 مهر سال 1365 در تهران و دانش آموخته تئاتر از دانشگاه هنر است وی  علاوه بر بازیگری تئاتر و سینما، دستی در نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه نیز دارد.

بیوگرافی سرنا امینی و همسرش کیست + کلیپ خنده دار سرنا امینی

آغاز فعالیت هنری

امیر نوروزی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1364 در فیلم عیاران و طراران به کارگردانی سعید نادری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سوغات فرنگ، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امیر نوروزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مصطفی طاری، فرهاد محبت، حسن بلور و عرش پورزارعی را تجربه کرد.

اوج شهرت در بازیگری

نوروزی از جمله بازیگران نوظهور سینمای ایران به حساب می آید که بعد از ایفای نقش در دو فیلم «مصلحت» و «مامان» بازی درخشان او از دید منتقدان و صاحبنظران سینما پنهان نماند و با این دو فیلم خود را به عنوان یک بازیگر با استعداد به سینمای ایران معرفی می کرد.

 بازیگر سریال می خواهم زنده بمانم

امیر نوروزی در سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته نیز ایفای نقش کرده است. از جزئیات نقش وی در این سریال خبری در دسترس نیست.

بیوگرافی امیر نوروزی بازیگر

امیر در سریال «می‌خواهم زنده بمانم» نقش “فرخی” در بازیگرانی چون حامد بهداد، سحر دولتشاهی ، پدرام شریفی ، علی شادمان ، مهران احمدی ، بهاره کیان‌افشار ، آزاده صمدی ، آناهیتا درگاهی و افسانه چهره‌آزاد و …. به ایفای نقش پرداخته‌است

بیشتر ببینید: بیوگرافی سام قریبیان بازیگر نقش برزو در کلبه ای در مه

سوابق هنری

• فیلم مامان (در سال 1399)
• فیلم مصلحت (در سال 1399)
• سریال می خواهم زنده بمانم (در سال1399)
• سریال مردم معمولی (در سال 1399)
• فیلم مسافرت (در سال 1395)

اینستاگرام امیر نوروزی

صفحه رسمی این بازیگر با نشانی amir_noruzi65 در دسترس می باشد.